Den sorte golf har fået malet en del, den anden golf har aldrig været malet, det kan skyldes den måde lyset falder på...
Men ja jeg syntes også at golf 4 er en rigtig FED bil, der skal ikke så meget til før den er fed..
Mvh Morten
Ny front på GOLF 4... Nye Pic!!
-
arj9k
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Slagelse
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Ny front på GOLF 4... Nye Pic!!
Fed golf. Pæn stilren og ikke alt for meget unødvendigt gejl:D Kan godt lide dine fælge på den sorte golf. Hvad hedder de?
- Ken
- Medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Kommerciel bruger: Agilease
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Rigtig flot bil ! Flot stil, men syns godt nok de spejle falder meget uden for .
Fælge:
Schmidt VN Line, RH ZW3 eller anden gejler splitfælg i 8.5 og 9.5 x 18" ville være MAX til den
Fælge:
Schmidt VN Line, RH ZW3 eller anden gejler splitfælg i 8.5 og 9.5 x 18" ville være MAX til den
- Ibiza 6K2 Cupra RS -
Powered by JVK-Tuning
- Audi RS4 4.2 V8 Quattro -
ROTIFORM | KW Gepfeffert
Følg projekterne på Instagram : kenshowoff
Ses ved søen
Powered by JVK-Tuning
- Audi RS4 4.2 V8 Quattro -
ROTIFORM | KW Gepfeffert
Følg projekterne på Instagram : kenshowoff
Ses ved søen
-
mmkaiser
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Been thanked: 0
Ja jeg er med på at det ville se suåer godt ud med sådan nogle fælge, men de koster jo også kassen!!! ellers havde jeg også købt et sæt
Att: arj9k. kan ikke huske hvad fælgende hedder det er nogle 8*18 for og 9*18 bag, og passer super godt til golfen.. de er faktis til salg hvis det er noget smid mig en sms hvis det er noget så tager vi den der fra.. 27123854..
bilen er også til salg til den rette pris
Da jeg er brandt fast på en atv bil
Men tak for alle de fine ord.. er selv godt til freds med dette færdige resultat, den mangler bare at få clenet bagklappen..
Mvh Morten
Att: arj9k. kan ikke huske hvad fælgende hedder det er nogle 8*18 for og 9*18 bag, og passer super godt til golfen.. de er faktis til salg hvis det er noget smid mig en sms hvis det er noget så tager vi den der fra.. 27123854..
bilen er også til salg til den rette pris
Da jeg er brandt fast på en atv bil
Men tak for alle de fine ord.. er selv godt til freds med dette færdige resultat, den mangler bare at få clenet bagklappen..
Mvh Morten