ostetyven skrev:Det da virkelig en gang mullerbæ og luIkke ud syns jeg. Jeg kører med det og der absolut ingen problemer i at den larmer når den lufter ud. Man hører det da knapt nok.
Samt alt det her med kold varm luft. Det er knap nok mærkbart enyways samt det eneste det er lmm der opfanger luften lidt koldere. Luften passere alligevel igennem en 600 grader varm turbo og bliver kølet ned af Ic efter igen temmelig sikkert mere end da lmm opfangede luften så hvad fan er pointen? Det spild af tid i Min verden
Og gir mærkbar ingen effekt måske en målbar effekt på 1-3 hk som jo er ligemeget.
Og der kommer ingen problemer med motoren i længere tids tomgang
nu er der jo forskel på hvordan lyde opfattes, og generalt har alle en større tærskel over få lyde når det er noget man kun køre i engang imellem,
og med hensyns til det med varme vil jeg sige, det har du nok ikke sat dig ret meget ind i, for det KAN give ujævnt træk/dårligtomgang, (læg mærke til at kan ikke er det sammen at alle gøre det

)
jeg synes selv kun det var sjovt i 1 uge at min gamle s2 avant med mtm 70mm udstødning, og brøle filter, sagde som en gruppe B rallye bil hver gang man skiftede gear

, og det var også ved delgas,(det var kun filteret der var trals, udstødningen var fin tilpas), jeg kørte så også i bilen hverdag frem og tilbage på arbejde.
men det er helt fint du ikke lægger mærke til det
VH: