Det viste sig at min bil var APR chippet, men af en meget forældet software, nemlig helt tilbage i 2,2 softwaren.
Bilen var hurtig omprogrammeret, og det skulle vise sig at være noget af det bedste jeg længe har gjort ved den bil.
Hold nu OP for en moment forandring og generelt en forbedring i bilens motorkræfter på alle punkter. Den nye software fungerer bare super lækkert og har givet mig en helt anden kørerglæde i min bil.
Dog må jeg se mig besejret, koblingen har givet op og skal opgraderes, den moment forøgning softwaren gav mig har gjort at den nu glider, så glæder mig til at få den opgraderet så jeg rigtig kan mærke hvordan det hele trækker for vildt!
- Men kort fortalt, så kan og vil jeg kun anbefale det arbejde Kim har gang i, servicen er ovenud i top, og du bliver serviceret af en helt igennem rar fyr som har styr på hvad han laver, og så fungerer hans produkter bare skide godt kort fortalt.
Jeg tager gerne turen til det sjællandske igen, så afsted med jer folkens
BSH oil catch er også blevet indkøbt og bliver monteret næste uge, og dernæst ... ja så hedder det jo nok kobling