den ligger stadig i bagerummet
det med noisepipe det kigger jeg lige på .
hva skal der til af dele til det? der må vel skulle blændes nogle huller af i enderne?
http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=44094johannesm skrev:Kim
den ligger stadig i bagerummetskal have den på igen glemte bare lige inden billederne.
det med noisepipe det kigger jeg lige på .
hva skal der til af dele til det? der må vel skulle blændes nogle huller af i enderne?
Fandt et ved en hugger. Og snakkede med blackfinger bagefter og der var hurtig og god service hele vejen rundtjakethemoss skrev:Det var hurtigt du fik det monteret
Så er det Polar FIS tidjohannesm skrev:Fandt et ved en hugger. Og snakkede med blackfinger bagefter og der var hurtig og god service hele vejen rundtjakethemoss skrev:Det var hurtigt du fik det monteret![]()
Så det kom i ret hurtigt. Og en fed upgrade
Hvordan fik du det ordnet med nøglerne?johannesm skrev:Du har mange gode ideer jake.
Det skal overvejes![]()
Idag blev det til en bil vask og nye logoer på nøglerne.
Der var kun metallet tilbage på de gamle.
det skal nok komme. skal bare lige have den monteret.jakethemoss skrev:Den til tankdækslet har jeg stadig ikke fået købt, billede bagefter montering ikke?
KD skrev:Det godt at se, at Steffens fine Golf bliver behandlet ligeså godt, som da han havde den!
Fedt projekt
Listerne bliver altid længere og længerejohannesm skrev:KD skrev:Det godt at se, at Steffens fine Golf bliver behandlet ligeså godt, som da han havde den!
Fedt projekt
tak skal du have
har bare mange ideer til hvad der kan se godt ud. og de skal da prøves af.
så længe delene er originale passer det som regel bare på, og er lidt lettere at arbejde med.
listen er vist også blevet længere end den startede med, men det tager vi med et smil
VW har medfølgende stik til at sætte i mellem med indbygget modstand. Der findes 2 typercarstenhjorth skrev:Jeg glæder mig til at høre hvordan du klarer lampekontrollen når du sætter led nummerpladelys på. Der er selvfølgelig modstande, men jeg syntes det går lidt imod konceptet med led lys, det mindre strømforbrug.
Fodrumsbelysning i bag?johannesm skrev:kim
Heldigvis bliver den længere så har man lidt at gå og rode med.
der er nye dele på vej.
Bla
orig gearknop fra golf 6
orig led nummerpladelys (de gamle var rustet fra hinanden)
orig fodrums belysning i bag
orig viskerarm (fik en uoriginal klarede den indtil en bilvask:S)
der er forresten blevet monteret nyt logo bagpå så den er blevet præsentabel igen:)
billed kommer når viskerarm er på plads igen.
johannesm skrev:carsten
der er adaptere med der gerne skulle kunne klare opgaven
som KD også skriver
Mikkel
om det har været muligt at få den leveret med det må jeg melde pas.
men man kunne købe et sæt ved naviparts / Kenneth
og det så ud til der var plads i stolene,
så det må vel kunne lade sig gøre
skal jeg nok tage. det ligger dog stadig på posthuset nåede ikke at hente det idag:(MikkelVAG skrev:
Spændende glæder mig til at se det, husk billeder
Hvor har du købt det henne?
Mikkel