Så skal jeg lige bruge hjælp igen, fra jer kloge mennesker herinde!
Jeg fik langt om længe bestilt nogle nye bremser til bilen, men det ser sgu lidt sort ud med monteringen desværre......
Jeg har købt stage 5 kittet fra ECS-Tuning -
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Gol ... ll/ES7366/ - men de to monteringspunkter hvor caliberen skal sidde på navet kan ikke helt enes.
Nu ser jeg så selvfølgelig først nu, at mit nav ikke ligner det i monteringsvejledningen. Der hvor caliberen skal sidde er mit nav meget "tykkere" kontra det fra golf 5. Jeg troede de var ens???
Nu er mit spørgsmål så..... hva nu? Er der nogle fikse ide´er. Evt. er det muligt at sætte et andet nav på fra golf 5 gti, eller er trækaksel, fjederben, etc ikke ens?
Caliberen kan ikke komme længere ind på plads end det den er på de 2 billeder. Der hvor jeg har markeret med hvidt er ligesom det materiale der sidder i vejen
Det ser ikke ud som om man kan lave adaptere som det er nu. Der er ikke rigtig plads og i så fald villle jeg skulle bruge nogle kæmpe skiver.
Håber i kan hjælpe og tyde mit problem ud fra billeder. Ellers siger i bare til så skyder jeg nogle flere!