HU spiller ikke - Golf 3
- DinoB
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 8000 Århus C
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
HU spiller ikke - Golf 3
Hej folkens, jeg tændte for bilen imorges og anlæget lyste, altså alle knapperne men selve displayet kom der ikke noget på og der kom heller ikke noget lyd ud, så den spiller slet ikke.
Det mærkelige er når jeg lige drejer nøglen lidt, lige før der er kontakt så virker det et kort stykke tid, og når jeg så tænder helt for bilen så slukker displayet og kun knapperne lyser, det er til at blive sindsyg af ??
Det mærkelige er når jeg lige drejer nøglen lidt, lige før der er kontakt så virker det et kort stykke tid, og når jeg så tænder helt for bilen så slukker displayet og kun knapperne lyser, det er til at blive sindsyg af ??
- DeCain
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Arden, Nordjylland
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
- Kontakt:
Re: HU spiller ikke - Golf 3
Prøvet med en anden radio?
Prøvet at måle på ledningerne?
Prøvet at måle på ledningerne?
Skoda Karoq 1.6 TDI
TIDLIGERE GOLF 2 3.0 VRSÆÆÆJS
- DinoB
- Medlem
Nej har ikke prøvet med nogen anden radio, og har ikke haft tid til at måle ledningerne...
Der må da kunne være en nem løsning på dette, da radioen som sagt får strøm, altså den lyser jo og sådan, der kommer bare ingen lyd ??
Der må da kunne være en nem løsning på dette, da radioen som sagt får strøm, altså den lyser jo og sådan, der kommer bare ingen lyd ??
- Tonny
- Admin
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 736 times
Hvis der er en rund knap i venstre side af radioen så prøv at dreje denne MED uretDinoB skrev:Nej har ikke prøvet med nogen anden radio, og har ikke haft tid til at måle ledningerne...
Det kunne være en nem løsning...
- DeCain
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Arden, Nordjylland
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
- Kontakt:
Haha.. Selv Tonny kan være sjovTonny skrev:Hvis der er en rund knap i venstre side af radioen så prøv at dreje denne MED uretDinoB skrev:Nej har ikke prøvet med nogen anden radio, og har ikke haft tid til at måle ledningerne...
Det kunne være en nem løsning...
Skoda Karoq 1.6 TDI
- Kenneth J
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Kommerciel bruger: Naviparts/Milltek/Ampire
- Geografisk sted: Rødovre - Islev
- Been thanked: 2 times
- Kontakt:
Sandsynligvis dit bundstykke i tændingslåsen der driller. Det er en klassiker på Golf 3. 
MVH Kenneth
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!
- DinoB
- Medlem
Haha for satan Tonny du er satme så klog at du kunne undvære hovedet
Hvordan skifter man evt. den bundlås hvis det er den der er i stykker, og hvordan fanden kan den lige brænde af natten over, havde ikke pillet ved noget eller noget som helst ?
Hvordan skifter man evt. den bundlås hvis det er den der er i stykker, og hvordan fanden kan den lige brænde af natten over, havde ikke pillet ved noget eller noget som helst ?
- Kenneth J
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Kommerciel bruger: Naviparts/Milltek/Ampire
- Geografisk sted: Rødovre - Islev
- Been thanked: 2 times
- Kontakt:
Du ska ha rat og beklædningen omkring ratstammen af, og så er det en fordel med en aftrækker.
Og ja, hvorfor går ting i stykker lige pludselig, det må vist forblive en af livets store gåder !!
Og ja, hvorfor går ting i stykker lige pludselig, det må vist forblive en af livets store gåder !!
MVH Kenneth
- Tonny
- Admin
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 736 times
En IT mand jeg kender sagde altid at hvis du ikke ønsker dit grej skal gå i stykker så lad være med at slukke det....
- Wumse
- Medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: 6600 Vejen
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Hmm... nu er det ved at være længe siden jeg har skiftet bundstykket i tændingslåsen på en G3 men jeg er da ret overbevist om jeg aldrig har brugt en aftrækker til det...?
Kenneth J skrev:Du ska ha rat og beklædningen omkring ratstammen af, og så er det en fordel med en aftrækker.![]()
VW Golf GTI Pirelli 1983
Seat Ibiza 1.0TSI Xcellence 2018
Seat Ibiza 1.4 16V 2004
Seat Ibiza 1.0TSI Xcellence 2018
Seat Ibiza 1.4 16V 2004