Model: Passat 3BG, Variant
Udstyrsvariant: Comfortline
Motor/HK/NM: 1,9 TDI, 100 HK (Optimeret til 138 HK / 329 NM)
Km: 280.000
Årgang/modelår: 2002
Farve: Sølvmetal
Import: Ja - 2007
Udstyr eller hvad man nu kalder det i en Comfortline
El-ruder, el-spejle, komfortlukning af vinduer, kørecomputer, 6 CD Changer, VW Gamma V radio, Climatronic,
køl i handskerum, aftageligt træk, 2 x 12v udtag i bagagerum, bagagerumsdækken, højdejusterbart føresæde,
lys i begge solskærme, komfortbelysning i bunden af begge døre, alarm
Fælge:
Originale VW Phoenix, 7x17, ET 37, monteret med 225/45-17 Hankook Ventus V12 EVO
Da jeg købte bilen duggede den (viewtopic.php?f=88&t=85114), hvilket var pga dårlig pakninger mellem dør og dørplader. Efter at have skiftet pakningerne, pakning ved pollenfilter, og have ordnet drænhullerne under batteriet og bremseforstærkeren er problemet nu væk. Tilbage stod jeg med en bil der lugtede muggent og havde et grimt gulvtæppe. Jeg hev derfor gulvtæppet ud og lod en affugter stå i bilen i to døgn. Herefter monterede jeg et nyt gulvtæppe og nye gulvmåtter, samt gav bilen en god omgang af en Ozongenerator (Og noget Odor-X Uffe
Jeg har netop skiftet tandrem, vandpumpe, batteri, fladremsstrammer, dørlås i føresiden, skiftet alle 4 indvendige skrabelister, ombygget instrumenteringen til 2DIN og andre småting, så nu er Passaten klar til 280.000 km igen
Billeder: