Værksted/mekaniker i Storkøbenhavn

Besvar
Laioz
Nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Værksted/mekaniker i Storkøbenhavn

Indlæg af Laioz » 28. apr 2014, 11:59

Hejsa,

Min Passat 3B er begyndt at tabe kølervæske (275k på klokken) og jeg orker ikke at køre til SMC og betale en formue for en undersøgelse. Jeg har søgt lidt rundt herinde og kan ikke finde nogle medlemmer som roder med biler i privaten.

Må man sørge til forslag af værksteder herinde? I så fald, kom gerne med bud på en god VW mekaniker i Storkøbenhavn.

Denne reparation er lille, men søger gerne en kompetent mekaniker som i fremtiden kan udlæse fejl, fixe mindre reparationer, undersøge DSG osv.

Tak!!

Mvh Henrik
Passat 3C 140 Highline Variant DSG

Brugeravatar
thc
Nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Glostrup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Værksted/mekaniker i Storkøbenhavn

Indlæg af thc » 28. apr 2014, 13:36

Laioz skrev:Hejsa,

Min Passat 3B er begyndt at tabe kølervæske (275k på klokken) og jeg orker ikke at køre til SMC og betale en formue for en undersøgelse. Jeg har søgt lidt rundt herinde og kan ikke finde nogle medlemmer som roder med biler i privaten.

Må man sørge til forslag af værksteder herinde? I så fald, kom gerne med bud på en god VW mekaniker i Storkøbenhavn.

Denne reparation er lille, men søger gerne en kompetent mekaniker som i fremtiden kan udlæse fejl, fixe mindre reparationer, undersøge DSG osv.

Tak!!

Mvh Henrik

http://www.islev-autoservice.dk

Jakob og Morten er super dygtige, så tag en snak med dem
Thomas Christensen
  • 04-06 VW turan 1,9 TDI/06 VW caddy 1,9 TDI/06-09 Seat altea 2,0 TDI dsg/09-10 Skoda octavia 1,9 TDI
    2010-14 Skoda octavia hatcback 1,6 TDI cr greenline.
    2014-18 Skoda superb twindoor (2011) 1,6 TDI cr greenline.
    2018 Skoda Octavia Combi 1,5 TSI DSG Style Bussinesline

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"