En lille update nu her hvor bilen er røget tilbage på værkstedet, så der kan komme styr på det sidste omkring bremserne.
Jamen efter de store skader der kom på bilen under den første stort i efteråret kom den til at stå rigtig pænt igen.
Dem der larkerede bilen efter skaden gjorde et langt pænere job end dem der gjorde det i første omgang, så stor ros til Brøndby Autolakering.
Siden da har bilen stået i vinterhi.
Den kom på gaden igen for små 3 uger siden. Så finder man ud af hvor meget man har savnet bilen. Nøj til var dejligt at komme ud og køre lidt i den igen.
Nu er jeg en type der godt kan lide at gøre tingene lidt anderledes, så jeg tog beslutningen om at bilen skulle folieres, samtidig med at bremser og fælge skulle males.
Folien blev i "camouflage" stilen som jeg selv synes er rigtig sjov. Men når man træder lidt ved siden af, så skal der nok være nogen der synes det er vildt grimt, og det er også helt fint med mig.
Fælgene blev malet blanksorte og kaliberne blev malet i Lambo gul, med lidt "sjov" skrift på.
Jeg har som tidligere nævnt kun fået monteret kaliberne foran, da det kræver en seriøst kreativ hjerne at få det til at fungere bagpå. Planen er nemlig at der skal dobbeltkaliber på fra en R8 GT.
Da bilen ikke er helt færdig endnu, har jeg heller ikke fået taget nogle "rigtige" billeder af bilen. De skal nok komme når jeg selv er tilfreds.
Jeg fik rullet bilen i efteråret hvor den ikke havde den effekt som det skulle, bilen kørte på daværende tidspunkt kun rundt med 0,8bar i tryk (Tak til SørenS2 for at finde ud af det). Men det er der kommet styr på, så nu kører den med de 1,1bar som HGP anbefaler for at komme i nærheden af den små 500hk. Den ligger i hvertfald meget godt fra land.
Prøvede en aften i sidste uge at teste nogle enkelte launchstarter med en lånt Vbox, dog kun 0-100 tider da 100-200 tiderne jo desværre ikke er muligt at teste i Danmark...

Den kom da ned på 4,2, så med tanke på at der var spin i 1. og 2. gear, så burde den nok kunne komme ned på de 3,9sek. som selve kittet er opgivet til.
Jeg tror som udgangspunkt at det kræver nogle andre dæk før det kan lykkes. Hvilket så har gjort at jeg har bestilt nogle nye dæk til bilen. Om drivlinien så kan holde til at der forhåbentlig ikke er så meget der går op i spin, det må tiden vise...
Lidt billeder har jeg dog fået taget. Beklager kvaliteten.
/Henrik