nu så jeg filmen fra mobil men hvad med os der gerne vil have den "brummer" i tomgang og ved lav hastighed? Synes ikke rigtig det lyder sådan i videoen men igen jeg ser det fra mobiljakethemoss skrev:Prøv at se den her![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =3&theater
Fuld 3", med begge potter mellem akslerne, hvilket giver vægten det rigtige sted, samtidig så er bagpotten med 2 rør igennem, under 1 bars ladetryk har du fjernet drone i kabinen da udstødningsgasserne går via et 2,75" rør igennem bagpotten, men giver du den mere end 1 bars ladetryk åbner en ventil og den går via et 3" rør direkte igennem bagpotten for en fin sporty lyd![]()
Det bedste af begge verdener
Nogen med milltek udstødning?
-
Kevinff
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 967 times
- Been thanked: 508 times
Re: Sv: Nogen med milltek udstødning?
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Nej, det er 100% styret af ladetryk fra producenten afKevinff skrev:nu så jeg filmen fra mobil men hvad med os der gerne vil have den "brummer" i tomgang og ved lav hastighed? Synes ikke rigtig det lyder sådan i videoen men igen jeg ser det fra mobiljakethemoss skrev:Prøv at se den her![]()
Fuld 3", med begge potter mellem akslerne, hvilket giver vægten det rigtige sted, samtidig så er bagpotten med 2 rør igennem, under 1 bars ladetryk har du fjernet drone i kabinen da udstødningsgasserne går via et 2,75" rør igennem bagpotten, men giver du den mere end 1 bars ladetryk åbner en ventil og den går via et 3" rør direkte igennem bagpotten for en fin sporty lyd![]()
Det bedste af begge verdenerkan man få den med noget kontakt så man selv kan bestemme om den kører for fuld smadder eller ej?
Der er flere muligheder, der er både et sport system og et prestige system, hvor forskellen er mellempotten størrelse. Du kan dog godt få et speciallavet system úden en mellempotte hvor der ved åben ventil så er fri udblæsning, det er bare at specificere det ved bestilling
-
Kevinff
- Aktiv medlem
Ah smartjakethemoss skrev:Nej, det er 100% styret af ladetryk fra producenten afKevinff skrev:nu så jeg filmen fra mobil men hvad med os der gerne vil have den "brummer" i tomgang og ved lav hastighed? Synes ikke rigtig det lyder sådan i videoen men igen jeg ser det fra mobiljakethemoss skrev:Prøv at se den her![]()
Det bedste af begge verdenerkan man få den med noget kontakt så man selv kan bestemme om den kører for fuld smadder eller ej?
Der er flere muligheder, der er både et sport system og et prestige system, hvor forskellen er mellempotten størrelse. Du kan dog godt få et speciallavet system úden en mellempotte hvor der ved åben ventil så er fri udblæsning, det er bare at specificere det ved bestilling
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Skulle du ved et uheld bevæge dig nordpå kan du høre mit system der er et sportssystem, bare smid en PB når du evt. kommer herop afKevinff skrev:Ah smartjakethemoss skrev:Nej, det er 100% styret af ladetryk fra producenten afKevinff skrev: nu så jeg filmen fra mobil men hvad med os der gerne vil have den "brummer" i tomgang og ved lav hastighed? Synes ikke rigtig det lyder sådan i videoen men igen jeg ser det fra mobilkan man få den med noget kontakt så man selv kan bestemme om den kører for fuld smadder eller ej?
Der er flere muligheder, der er både et sport system og et prestige system, hvor forskellen er mellempotten størrelse. Du kan dog godt få et speciallavet system úden en mellempotte hvor der ved åben ventil så er fri udblæsning, det er bare at specificere det ved bestillingville godt kunne leve med ladetryk styring det var mere brummeriet jeg godt kunne tænke mig ved tomgang og lav hastighed
-
Kevinff
- Aktiv medlem
Det vil jeg helt sikkert gøre! Hvor meget nordpå skal jeg bevæge mig ca?jakethemoss skrev:Skulle du ved et uheld bevæge dig nordpå kan du høre mit system der er et sportssystem, bare smid en PB når du evt. kommer herop afKevinff skrev:Ah smartjakethemoss skrev: Nej, det er 100% styret af ladetryk fra producenten af
Der er flere muligheder, der er både et sport system og et prestige system, hvor forskellen er mellempotten størrelse. Du kan dog godt få et speciallavet system úden en mellempotte hvor der ved åben ventil så er fri udblæsning, det er bare at specificere det ved bestillingville godt kunne leve med ladetryk styring det var mere brummeriet jeg godt kunne tænke mig ved tomgang og lav hastighed
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Nogen med milltek udstødning?
Cupra R diffuser koster ca 2500,-svj skrev:Tror det ender med en BCS udstødning nu evt med powervalve. Har læst så meget godt om dem på andre forums også, så det må være iorden
Vil gerne have den model med to rør i midten bagpå ligesom på en g5 r33, som BCS også tilbyder - sagen er bare at jeg skal have en diffuser på så for at få det til at passe. Er det bare og betale boksen for sådan en ved seat (hvis den da passer) eller er der en bedre løsning?
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
-
melander1980
- Medlem
- Geografisk sted: Kgs. Lyngby
God ide. Har selv lige fået turboback BCS på min R. Det lyder virkeligt godt, når den får lidt at leve af. Samtidig er den yderst behagelig ved moderat kørselsvj skrev:Tror det ender med en BCS udstødning nu evt med powervalve. Har læst så meget godt om dem på andre forums også, så det må være iorden
Vil gerne have den model med to rør i midten bagpå ligesom på en g5 r33, som BCS også tilbyder - sagen er bare at jeg skal have en diffuser på så for at få det til at passe. Er det bare og betale boksen for sådan en ved seat (hvis den da passer) eller er der en bedre løsning?
Med venlig hilsen
Martin
Nuværende: BMW F31 335d X drive og VW UP!
Martin
-
Kevinff
- Aktiv medlem
video?melander1980 skrev:God ide. Har selv lige fået turboback BCS på min R. Det lyder virkeligt godt, når den får lidt at leve af. Samtidig er den yderst behagelig ved moderat kørselsvj skrev:Tror det ender med en BCS udstødning nu evt med powervalve. Har læst så meget godt om dem på andre forums også, så det må være iorden
-
melander1980
- Medlem
Har ikke selv nogen video, men BCS har lagt op til flere på youtube med off boost/ on boostKevinff skrev:video?melander1980 skrev:God ide. Har selv lige fået turboback BCS på min R. Det lyder virkeligt godt, når den får lidt at leve af. Samtidig er den yderst behagelig ved moderat kørselsvj skrev:Tror det ender med en BCS udstødning nu evt med powervalve. Har læst så meget godt om dem på andre forums også, så det må være iorden
Med venlig hilsen
Martin
Martin
-
Kevinff
- Aktiv medlem
også af golf r?melander1980 skrev:Har ikke selv nogen video, men BCS har lagt op til flere på youtube med off boost/ on boostKevinff skrev:video?melander1980 skrev: God ide. Har selv lige fået turboback BCS på min R. Det lyder virkeligt godt, når den får lidt at leve af. Samtidig er den yderst behagelig ved moderat kørsel
-
melander1980
- Medlem
Tror der er af scirocco R, men er i tvivl. Golf 6 GTI er der en video af.Kevinff skrev:også af golf r?melander1980 skrev:Har ikke selv nogen video, men BCS har lagt op til flere på youtube med off boost/ on boostKevinff skrev: video?
Med venlig hilsen
Martin
Martin