Seat Leon 1P 2.0 TDi FR

Denne kategori er KUN for jeres egne STORE projekter – Styling, opbygninger, tuning, kitcar ol.
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Besvar
Kasper J
Helt nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Seat Leon 1P 2.0 TDi FR

Indlæg af Kasper J » 13. jun 2014, 18:48

Nu vil jeg også prøve at lave en tråd herinde, så lad os se hvordan det går :)

Bilen blev byttet med min gamle Leon i Februar, og stod helt standard, dog med navi og oliefyr.

Da jeg gerne ville have den med til Wörthersee, synes jeg at jeg blev nød til at gøre noget ved den.

Jeg fik sænket den med en Vogtland gevind som ikke kunne blive noget nær lav foran. Det eneste alternativ jeg kunne nå at få på inden vi skulle afsted var en FK AK street, hvor jeg pillede hjælpefjederen ud. Så sådan en sidder er på.

Jeg skiftede den ene forlygte da der var hakker i, fik LED nr. pladelys som jeg tonede lidt da de var meget kraftige, fik tonet de små trekantsruder, fjernede bagrudevisker, K&N indsatsfilter, fik først Cupra bagpotte på, men ombestemte mig, og satte derfor Cupra R afgange på istedet, underlæbe, og 19" årg. 2013 Audi S8 fælge.

Nu her i juni må jeg erkende at jeg blev træt af at køre med de hjul, så de blev solgt og jeg købte nogle originale Cupra fælge og hævede den lidt. Det må siges at køreoplevelsen blev forbedret væsentligt.

Nu må vi se om der sker mere med den, da bilen er sat til salg. Det er min første dieselvogn, og må sige at jeg foretrækker en 2.0 TFSi til hver en tid.

Her er lidt billeder af hvordan den ser ud nu:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Audi A3 8V Sportback 2.0 TDI

MSV
Nyt medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Re: Seat Leon 1P 2.0 TDi FR

Indlæg af MSV » 13. jun 2014, 21:29

Hvordan kører den FK AK undervogn?
Mvh. Morten - VW Touran 2018 DSG 2,0tdi R-line - & Skoda Superb combi 2,0 tdi DSG

Dennis 84
Medlem
Geografisk region: Nordjylland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Indlæg af Dennis 84 » 13. jun 2014, 21:42

MSV skrev:Hvordan kører den FK AK undervogn?
Tillader mig lige at svare.. Har nemlig den samme undervogn på min 1p..

Den kører ELENDIGT.. Det hjælper nok heller ikke min er helt nede foran, dog stadig med hjælpefjeder.. Bag er den justeret ca halvt ned og er stadig lidt lavere end i forenden.. Så den sænker heller ikke ens..

Men havde nu heller ikke forventet den kørte så godt til den pris den koster.. Den skal bare holde til jeg får samlet flasker til en bilstein..

MSV
Nyt medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Has thanked: 6 times
Been thanked: 6 times

Indlæg af MSV » 13. jun 2014, 21:53

Ja de koster ikke mange basseøre. Under 2000 kr.
Mvh. Morten - VW Touran 2018 DSG 2,0tdi R-line - & Skoda Superb combi 2,0 tdi DSG

Kasper J
Helt nyt medlem

Indlæg af Kasper J » 14. jun 2014, 12:10

Jeg vil sige at den kører som man har betalt for når den er lav. Den er ret blød foran, selv når den er lav, hvilket jo ikke er særlig godt. Det har kostet mig to forskærme.

Men nu hvor den er skruet op, synes jeg faktisk den er udemærket, i hvert fald til at leve med, da den har mere dæmper at give af.
Den tåler self ingen sammenligning med de undervogne der koster det dobbelte. Den Vogtland der var på kørte faktisk rigtig godt, men kunne ikke blive lav.

Kasper J
Helt nyt medlem

Indlæg af Kasper J » 14. jun 2014, 12:38

Så fik den lige nogle lidt større fælge på idag.

Billede

Besvar

Tilbage til "Store projekter"