Den er fedest i sort blev der sagt
Ellers giv den en gang effektlak i stedet.
Folk er dummeWatcher skrev:Jeg forstår ik i betvivler min plan
Det er fordi du endnu ikke har lavet noget der er værd at dreje hovedet efterWatcher skrev:Jeg forstår ik i betvivler min plan
Cuno_golf3 skrev:Det er fordi du endnu ikke har lavet noget der er værd at dreje hovedet efterWatcher skrev:Jeg forstår ik i betvivler min plan
Du bestemmer. Vi er snotdumme.Watcher skrev:Jeg forstår ik i betvivler min plan
BingoKevinff skrev:Er grunden til det skal være en porsche farve fordi du tænker på gensalgs værdien?

Video?Watcher skrev:
Så kom der udstødning på. Det lyder ikke som s klassen, men det lyder fedt, meget mere racerbils agtig nu

Du gør mig så bitterWatcher skrev: Så jeg kommet fra ferie og har haft tid til at få synet bilen og fået plader på, det var en halvdyr omgang i "afgift" men heldigvis var det i svenske kr og incl plader
Der blevet bestilt en Bilstein B16 Damptronic gewind til den som burde komme i løbet af næste uge, så burde den kunne komme
tættere på jorden
Den blev synet med HRE hjulene på, så nu står der nogen ok dæk str på reg attesten også når man slår den op
Ligesom i dk ejer man ønskeplader og kan flytte dem til andre bilerkeller skrev:er det ikke pladerne fra mercedesen? det var måske en del af handlen han skulle finde nye plader