ud af gearkassen.
Men det har du jo nok tjek på om det er
mtech skrev:Du skulle nok lige ha pudset brillerne inden den udtagelse mpower.. Så havde du nok set at blokken er smadret på begge sider af motoren .. Som den nu engang vil blive når plejlstangen knækker og tæver alt i stykker den kan nå.
På de her motore står fordelerkassen helt tæt op af blokken og derfor er hullet i fordelerkassen kommet.
Havde du set en smadret fordelerkasse ville du også vide at den ikke ser sådan her ud
Jeg skriver bestemt ikke noget mellem linjerne, og jeg ved naturligvis langt fra lige så meget om dit projekt som du selv gør.mtech skrev:Hvor er det fedt du mellem linierne får det til at lyde til at det her motorhaveri er selvforskyldt ,selvom det har kørt fejlfrit i 4 år med de gamle stempler og stænger..
Du skal jo selvfølgelig ha lov til at tro præcis hvad du vil.. Du jo heller ikke den første herinde der tror du ved mere om mit projekt end jeg selv gør.. Og med udtalelsen omkring min "benzin tank" inde i bilen.. Der kan jeg jo virkelig se du har styr på sagerne.. For det jo meget normalt at køre med 38mm rør til og fra pumpen som iøvrigt er ud af plastik![]()
Jeg ser frem til hvordan du vil forklare brudet ca 4 cm under krydspinden er min fejl når nu øverste og nederste del at stangen er intakt ..?
Pauter sagde så snart at de så billederne at de dækker 6 nye stænger uden beregning.. Det jo selvfølgelig klart de vil gøre det når delene fra min fordeler gearkasse som godt nok allesammen er større end hullet der er i fordelergearkassen er hoppet igennem motoren og kommet ud foran på motorendet ret logisk
Der skal jo ske lidt.. Som den står pt har man ingen glæde af den..bugs skrev:Fedt af se du ikke har mistede modet og er igang med en ny motor
Du er da stadig hos Ktech eller hvad ?mtech skrev:Ny side på facebook i et forsøg på at gøre det nemmest muligt og samle tingene et sted.. https://www.facebook.com/Mjensenmotorsp ... e=bookmark
Det er jo også temmelig meget det samme som at indrømme, at det man havde lavet i virkeligheden ikke var godt nok.. (hvilket selvfølgelig ikke var deres intention vel)mtech skrev:Yes.. Sendte en af mine de gamle med.. Og udvendige dimensioner er nu magen til den og selve profil osv er nu lavet kraftigere ..
Helt enig..Josl skrev:Det er jo også temmelig meget det samme som at indrømme, at det man havde lavet i virkeligheden ikke var godt nok.. (hvilket selvfølgelig ikke var deres intention vel)mtech skrev:Yes.. Sendte en af mine de gamle med.. Og udvendige dimensioner er nu magen til den og selve profil osv er nu lavet kraftigere ..
Men god service at de sender et sæt nye, men der mangler jo stadig lidt før du er på samme niveau som før