gynge hest
og få så lige rattet den nummerplade
VH:
RIX skrev:den trænger dælme til en eibach pro street undervogn eller en en bilstein![]()
gynge hest![]()
og få så lige rattet den nummerplade
VH:
Var også selv meget tilfreds. Synes at 4x4 er det fedeste, når man nu "kun" har 340 hk. (Indtil videre).evilxxx skrev:Martin din bil kørte forrygende, jeg havde stor forventninger til din bil, men på trods det overgik den min forventninger, det kan godt være, at den kun have 340 hk eller noget lignede, men den præstede 400 plus performance.

Tror jeg ikke den gør, da jeg HADER ting som ikke sidder lige. Men vedr. fjedrene, så kunne det muligvis blive et forårsprojekt?!RIX skrev:den sidder da skæv den forreste nrplade hvis du kigger billederne, og den bliver ikke hårde med en pro street, men når nu der er dcc så vil et sæt fjedre da hjælpe den ser så høj ud med de hjul der er på.
VH:
Jeg har vist en video af dem liggende hvor de begge kom ud af starthullet Jakejakethemoss skrev:Og her en video for at vise den overlegne performance af en Revo tunet stage 2+ bil sammelignet med en APR BT udstyret tilsvarende bilmodel![]()
Det skal siges at begge kørerer var øjensynligt spændte og kørte for langt frem i startfeltet, så de måtte i bakgear, og APR bilen forsøgte at få sin i launch mode, hvilket ikke lykkedes da den stadig stod i bakgear![]()
Ærgeligt da det kunne have været et spændende run
kimhemm skrev:Jeg har vist en video af dem liggende hvor de begge kom ud af starthullet Jakejakethemoss skrev:Og her en video for at vise den overlegne performance af en Revo tunet stage 2+ bil sammelignet med en APR BT udstyret tilsvarende bilmodel![]()
Det skal siges at begge kørerer var øjensynligt spændte og kørte for langt frem i startfeltet, så de måtte i bakgear, og APR bilen forsøgte at få sin i launch mode, hvilket ikke lykkedes da den stadig stod i bakgear![]()
Ærgeligt da det kunne have været et spændende run
Mener Brian kørte 7,4 og Martin 8,2-8,3 som dagens bedste tid ikke ?
PS : Og ja sådan en Golf R med lidt optimering går altså utrolig godt og kommer fint ud af starthullerne.
Kan du huske din 60 fods tid ?melander1980 skrev:Helt enig. En herlig 1/4 mile maskineBåde Brian (APR Golf 6R) og jeg hyggede os gevaldigt
I vandt over den der Subaru "Empressor"...melander1980 skrev:http://www.legalrace.dk/resultater/resultat.pdf
Brians 60 fods tid og min er meget tætte
JaDakota skrev:I vandt over den der Subaru "Empressor"...melander1980 skrev:http://www.legalrace.dk/resultater/resultat.pdf
Brians 60 fods tid og min er meget tætte![]()
![]()
RIX skrev:din reaktions tider hjælper din tid godt på vej, måske du skulle have kørt i den sølv r det er jo o.2 hurtigere du reagere![]()
VH:
Ja de skyder godt afsted må man sigemelander1980 skrev:http://www.legalrace.dk/resultater/resultat.pdf
Kunne være meget fedtkimhemm skrev:Ja de skyder godt afsted må man sigemelander1980 skrev:http://www.legalrace.dk/resultater/resultat.pdf
Brian har fået min Vbox til at lave lidt tider både 0-100 og 100-200, det kan være du skal prøve at låne den bagefter ?

Jeg lå i en Golf 7 og kæmpede for at følge med. Ja den fik lidt at leve af den Audimelander1980 skrev:Haha. Hvad kørte du i? Han kørte liiiige en tand for "råddent" til mig
Gumball skrev:Jeg lå i en Golf 7 og kæmpede for at følge med. Ja den fik lidt at leve af den Audimelander1980 skrev:Haha. Hvad kørte du i? Han kørte liiiige en tand for "råddent" til mig.
Nicklas123456 skrev:Det ser fedt ud med de REVO mærker
Glæder mig til at hører både fra dig og Hamid, om den turbo det, han snakker varmt om den.. Og har sagt det er den jeg skal have på.. Så er spændt på hva resultatet blir..
Har stadig ikke fået anden ICE på, så den endte kun på 34x hk og 48x nm. Ideen er lidt, at lade bilen kører med dette setup og derefter købe en ICE, når den rigtige kommerkimhemm skrev:Det bliver da spændende at se hvad den laver med ny turbo. Hvad endte du på med standard KO4 lader ?
Bliver det så stadig revo software eller laver WD en custom fil til den ?

Fristes næsten til at tage en tur derover, herfra det mørkeste Jylland!!!melander1980 skrev: Til interesserede er bilen (og jeg) oppe til åbningen af BN' s nye lokationer den 2 Nov., hvor man er velkommen til at få en tur.