melander1980 skrev:Stort tillykke med den nye vogn Søren.
Tak Martin, er super glad for den, men det er jo ikke nogen Golf 6R, var ellers ude og lure på en, men det blev lige dyrt nok
Kører din stadig godt?
en GTI er heller ikke nogen dårlig vogn. Kiggede faktisk selv på en før nuværende bil!
Den kører rigtig godt. Jake får forhåbentlig snart købt en anden ICE, så jeg kan få købt hans og samtidig monteret vand/ meth kit.
Håber stadig på 370 hk og 500 nm. Nu må vi se.
Med venlig hilsen
Martin Nuværende: BMW F31 335d X drive og VW UP!
melander1980 skrev:Stort tillykke med den nye vogn Søren.
Tak Martin, er super glad for den, men det er jo ikke nogen Golf 6R, var ellers ude og lure på en, men det blev lige dyrt nok
Kører din stadig godt?
en GTI er heller ikke nogen dårlig vogn. Kiggede faktisk selv på en før nuværende bil!
Den kører rigtig godt. Jake får forhåbentlig snart købt en anden ICE, så jeg kan få købt hans og samtidig monteret vand/ meth kit.
Puha det lyder vildt nok
Glæder mig til at få en tur i den så!
Golf VI GTi 3d
APR Stage 2+ Tidligere Golf 5 GT-Sport 170 TSi Revo Stage 1
vsoendergaard skrev:
Kører din stadig godt?
Puha det lyder vildt nok
Glæder mig til at få en tur i den så!
Du skal være velkommen
Med venlig hilsen
Martin Nuværende: BMW F31 335d X drive og VW UP!
Ørn skrev:Kører i den ind på rullefelt i lukket garage uden udsug på udstødning? Eller er der et snedigt system bag.
Forøvrigt utrolig lækker vogn.
Mvh
Søren
Den blev chippet ved Kim uden felt eller noget, men ja den blev rullet i den lille lukket garage, pga naboer kunne porten ikke være åbnet under rulninger, så der var lidt oset derinde
Havde nok set at der var lidt mere udsugning, men det var ellers et fint værksted og felt
Og tak, er også glad for den
Golf VI GTi 3d
Rigtig lækker Gti du har dér
Har godt set den flere gange i Næstved og var også en dag så heldig at ligge bag dig hele vejen til Faxe (Rønnede måske???) og den lød pææænt godt
Josl skrev:Rigtig lækker Gti du har dér
Har godt set den flere gange i Næstved og var også en dag så heldig at ligge bag dig hele vejen til Faxe (Rønnede måske???) og den lød pææænt godt
Jep, det er mig, er ofte i næstved Og jeg bor i rønnede
Håber ikke jeg kørte alt for bisset
Golf VI GTi 3d
Fik mig et Revo indsugningskit til den, synes det kører meget godt, men det passede langt fra godt da jeg skulle montere det.. Ellers er jeg meget tilfreds
Golf VI GTi 3d
Josl skrev:Kan man også høre det på bilen nu at den har fået det filter? Og giver det ekstra heste?
Havde du ikke noget mere iPhone der skulle laves? Så kan vi køre til Dalby igen
Jo man kan bestemt høre forskel, og det giver da forhåbenligt lidt i forbindelse med stage 2 fil ihvertfald
Har en skærm på en 5s'er men skulle helst have en kvittering men vi kan godt finde ud af en tur
Golf VI GTi 3d
Josl skrev:Kan man også høre det på bilen nu at den har fået det filter? Og giver det ekstra heste?
Havde du ikke noget mere iPhone der skulle laves? Så kan vi køre til Dalby igen
Jo man kan bestemt høre forskel, og det giver da forhåbenligt lidt i forbindelse med stage 2 fil ihvertfald
Har en skærm på en 5s'er men skulle helst have en kvittering men vi kan godt finde ud af en tur
Fedt nok
Så mangler du bare den K04 turbo
Aaah, ja kan godt se det med kvitteringen.. Det kan nok godt nok fikses, det må vi lige finde ud af