Jeg bor i København og skal til at købe mig en VAG skude. Det meste praktiske i forhold til afstand er SMC Amager, men hvis de er helt håbløse "after sale", er der jo andre forhandlere.
Hjælp?
Ja - det er sku en jungle derude... personlig har jeg haft dårlige erfaringer med Audi Gladsaxe - ridser I bil efter de har lavet arbejde for mig. Bliver sku snart nød til at bede værkføre gennemgå bilen for fejl og mangler inden man giver dem nøglen. Sætter ikke mine ben I deres service bix igen.erlingvj skrev:Du skal nok være lidt mere konkret.
Fx har jeg meget gode erfaringer med Audi Gladsaxe, hvorimod jeg aldrig sætter mine ben ved Volkswagen Gladsaxe, der både er arogante og uduelige. Der kan meget vel være en tilsvarende forskel på Amager, uden at jeg kender dem ret godt.
Det skal jeg nok sige videre til TanjaBaronen_ skrev:Jeg kan ikke udtale mig om deres service på værkstedet men går man ind og kigger i salgsafdelingen, så sidder alle sælgerne og fletter fingre, uden at ænse kunden. Dog har de en ung pige ved navn Tanja (Værtinde) som faktisk kom pænt hen og hilste, så thumps up til hende - hun burde overtage rollen som daglig leder og så kan man passende smide sælgerne ud i klargøringen, hvor der ingen kundekontakt er - der vil de uden tvivl føle sig hjemme!
Det må du gerne! For da jeg kom ind, der var hun travlt optaget og fair nok - men jeg gik nok rundt derinde 10 minutter, uden at blive kontaktet af nogle af deres sælgere. Bevares, de skal da også have lov til at sidde og tjekke facebook og råbe højt til hinanden igennem lokalet. Men lige så snart Tania var "fri", så kom hun pænt hen og undskyldte ventetiden.Villanyi skrev:Det skal jeg nok sige videre til TanjaBaronen_ skrev:Jeg kan ikke udtale mig om deres service på værkstedet men går man ind og kigger i salgsafdelingen, så sidder alle sælgerne og fletter fingre, uden at ænse kunden. Dog har de en ung pige ved navn Tanja (Værtinde) som faktisk kom pænt hen og hilste, så thumps up til hende - hun burde overtage rollen som daglig leder og så kan man passende smide sælgerne ud i klargøringen, hvor der ingen kundekontakt er - der vil de uden tvivl føle sig hjemme!![]()
Bliver hun glad for
Jamen hun er sgu også en sød tøs, så det skal jeg nok meddele!Det må du gerne! For da jeg kom ind, der var hun travlt optaget og fair nok - men jeg gik nok rundt derinde 10 minutter, uden at blive kontaktet af nogle af deres sælgere. Bevares, de skal da også have lov til at sidde og tjekke facebook og råbe højt til hinanden igennem lokalet. Men lige så snart Tania var "fri", så kom hun pænt hen og undskyldte ventetiden.
Kan jeg godt skrive under på. Super cool fyr ham Hjalte. Var ude at prøvekøre en Polo, ikke en finger at sætte på ham. Har generelt kun gode erfaringer med SMC Amager.Villanyi skrev:Jamen hun er sgu også en sød tøs, så det skal jeg nok meddele!Det må du gerne! For da jeg kom ind, der var hun travlt optaget og fair nok - men jeg gik nok rundt derinde 10 minutter, uden at blive kontaktet af nogle af deres sælgere. Bevares, de skal da også have lov til at sidde og tjekke facebook og råbe højt til hinanden igennem lokalet. Men lige så snart Tania var "fri", så kom hun pænt hen og undskyldte ventetiden.
Og nu kender jeg ikke sælgerne hos Amager, men min gamle kollega her fra Glostrup, Hjalte, sidder derude og han er sgu altid klar til kunderne.
Så han må have haft fri
Han er jo også gammel VW Glostrup fyrKan jeg godt skrive under på. Super cool fyr ham Hjalte. Var ude at prøvekøre en Polo, ikke en finger at sætte på ham. Har generelt kun gode erfaringer med SMC Amager.
VW afdelingen har jeg intet at sætte en finger på - de henvendte sig straks til migVillanyi skrev:Jamen hun er sgu også en sød tøs, så det skal jeg nok meddele!Det må du gerne! For da jeg kom ind, der var hun travlt optaget og fair nok - men jeg gik nok rundt derinde 10 minutter, uden at blive kontaktet af nogle af deres sælgere. Bevares, de skal da også have lov til at sidde og tjekke facebook og råbe højt til hinanden igennem lokalet. Men lige så snart Tania var "fri", så kom hun pænt hen og undskyldte ventetiden.
Og nu kender jeg ikke sælgerne hos Amager, men min gamle kollega her fra Glostrup, Hjalte, sidder derude og han er sgu altid klar til kunderne.
Så han må have haft fri
Nååååååårh!VW afdelingen har jeg intet at sætte en finger på - de henvendte sig straks til mig
Jeg gik ikke mere end 1½ minut, før en sælger hos VW kom pænt henVillanyi skrev:Nååååååårh!VW afdelingen har jeg intet at sætte en finger på - de henvendte sig straks til mig
Så giver det bedre mening
Tanja blev rigtig glad for din mening
Nej, men det kunne jeg jo gøreJeg gik ikke mere end 1½ minut, før en sælger hos VW kom pænt henI øvrigt et hyggeligt lokale de har sig.
Har du foreslået, at Tania bliver sælger i stedet?Ville sgu hellere købe af hende, frem for deres ligeglade sælgere i Audi afdelingen.
Ja gør lige det, takVillanyi skrev:Nej, men det kunne jeg jo gøreJeg gik ikke mere end 1½ minut, før en sælger hos VW kom pænt henI øvrigt et hyggeligt lokale de har sig.
Har du foreslået, at Tania bliver sælger i stedet?Ville sgu hellere købe af hende, frem for deres ligeglade sælgere i Audi afdelingen.
![]()
Hun arbejder på plejehjem lige pt :p
I will!Ja gør lige det, tak![]()
Er Audi Gladsaxe et sted du kan anbefale?
Du får lige en PB, inden Tonny ser dette topic blev til OTVillanyi skrev:I will!Ja gør lige det, tak![]()
Altså.. Har ikke selv haft de bedste erfaringer med hverken Audi Gladsaxe eller Audi Amager, så den er sgu lidt tricky
Han kan ikke klage, har styr på mine quotes nuDu får lige en PB, inden Tonny ser dette topic blev til OT
Har haft bil til service i Gladsaxe 3 gange, og jeg er tilfreds. Den ene gang tog det 2 dage ekstra pga. sygdom hos personalet, men jeg slap for at betale ekstra for lånebilen. Har fået fine lånebiler hver gang, og hver gang gratis (minus forsikring). En anden gang var der et issue med en medarbejder derude, men han blev meget hurtig fortid på baggrund af det input de fik fra mig og fra andre kunder (uafhængigt af hinanden).Baronen_ skrev:
Vel - Audi Gladsaxe service stinker. Og generelt syntes jeg de fleste Audi salgsafdeliger altid virker ret så ligeglade med nye kunder. Det er ihvertfald mine erfaringer når jeg har været rundt i de forskellige VAG salgsafdeliger. Skoda, Seat og VW sælgere kontakter altid en ret hurtigt - mens Audi-folk bare sidder for sig selv i deres burVillanyi skrev:I will!Ja gør lige det, tak![]()
Altså.. Har ikke selv haft de bedste erfaringer med hverken Audi Gladsaxe eller Audi Amager, så den er sgu lidt tricky
Ja netop samme oplevelse her... Skulle virkelig gå til ham før han gav sig. Ikke særlig behagelig oplevelse at skulle forhandle på en garantisag.cas skrev:Kan sagtens anbefale deres pladeværksted, altid god service. Mekanisk værksted er i princippet også ok, problemet er værkfører Erik Skovby, som altid opfører sig som et fjols.
Har været kunde derovre med alle mine fire VW (bor lige overfor) og det er altid ham der ødelægger oplevelsen med sin arrogance. Hvis noget skal laves på garanti, så bliver man stort set afvist som det første og skal så kæmpe for sin ret.
Når man så har fået ret og skal bestille tid, så kan man først komme til en måned efter eller længere ude i fremtiden. Går ud fra han håber man finder et andet værksted, som så kan få opgaven til kostpris.
Har prøvet at få konen til at ringe dagen efter og bestille tid til samme opgaver.....kunne få tid inden for en uge.
Klager til Semler har ikke hjulpet.
nej for dælen det dur de sku ikke til, de kan intet når det kommer til manuel arbejdeBaronen_ skrev:Jeg kan ikke udtale mig om deres service på værkstedet men går man ind og kigger i salgsafdelingen, så sidder alle sælgerne og fletter fingre, uden at ænse kunden. Dog har de en ung pige ved navn Tanja (Værtinde) som faktisk kom pænt hen og hilste, så thumps up til hende - hun burde overtage rollen som daglig leder og så kan man passende smide sælgerne ud i klargøringen, hvor der ingen kundekontakt er - der vil de uden tvivl føle sig hjemme!