Som overskriften siger kunne jeg godt tænke mig at høre folks erfaringer med Skoda/SMC Hillerød.
Jeg har skiftet arbejdsplads fra Rødovre til Hillerød og i den forbindelse gør det, det jo lidt nemmere at benytte dem når jeg alligevel er på arbejde lige ved siden af. Så vil meget gerne høre om gode som dårlige oplevelser.
Har indtil videre benyttet mig af Gladsaxe & Brøndby, (mest garantisager) og det har ikke været særligt imponerende nogen af stederne.
På forhånd tak
Erfaringer - Skoda Hillerød
-
JT80
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 3 times
Re: Erfaringer - Skoda Hillerød
Jeg er selv Hillerød tilflytter og har kun gode erfaringer med dem. Har haft en rustgarantisag, der blev håndteret upåklageligt. God service også når man kommer med en utilfredshed.
Pløf?
- MtM
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Erfaringer - Skoda Hillerød
Jeg er ikke selv vild med butikken, vi handler ikke bil der mere.
værkstedet har jeg ikke haft de store problemer med, ud over de lavede en skade på min gl fabia.
Det slap de bestemt ikke godt fra, men det var maler arbejde som ikke var lavet rigtigt godt..
Ellers de par gange jeg har været der har de bestemt klaret det okay, men kører selv til helsinge for at få lavet service selv om jeg bor og arbejder i Hillerød.
Synes bare servicen er bedre der end i Hillerød hvor jeg føler man bare et nr i rækken.
( det ved jeg godt man er, men det behøver man ikke føle man er)
Vh
MtM
værkstedet har jeg ikke haft de store problemer med, ud over de lavede en skade på min gl fabia.
Det slap de bestemt ikke godt fra, men det var maler arbejde som ikke var lavet rigtigt godt..
Ellers de par gange jeg har været der har de bestemt klaret det okay, men kører selv til helsinge for at få lavet service selv om jeg bor og arbejder i Hillerød.
Synes bare servicen er bedre der end i Hillerød hvor jeg føler man bare et nr i rækken.
( det ved jeg godt man er, men det behøver man ikke føle man er)
Vh
MtM
Skoda enyaq 85 coupe sportline 2024 model.