kreativ skrev:sander2300 skrev:har været igennem samme tur med min gt'er.
Det er pga. Tilvalg af læder/alcantara, at lygtevaskerne bortfalder.
Fuldstændig sindssygt at dit sædevalg kan have noget at gøre med om man får lygtevaskere med!
jeg skrev en lang klage ind til importøren i fredags i sidste uge, og i dag har jeg fået svar fra forhandleren hvor jeg købte bilen, at de giver en kompensation på 7.500 kr., da de indrømmer at det er en fejl fra deres side.

lyder godt nok mystisk

det må jo så kun være på bluegt for min highline har både lygtevasker og læderkabine.
De burde jo sådan set eftermontere lygtevaskere uden beregning for hvis man en dag står og gerne vil have eftermonteret xenon eller led forlygter så er det jo et krav at lygtevaskerne er der og så står man selv med den ekstraudgift.
Det var lige præcis den diskussion jeg også havde med forhandleren! Men de sagde bare at jeg skulle have bestilt det som fabriksmonteret udstyr hvis jeg ville have haft Xenon eller LED
Som jeg også pointerede over for dem, så giver det jo på ingen måde mening at du køber en dyr læderkabine som ekstraudstyr og så bortfalder lygtevaskere som er standard! De to ting har da intet med hinanden at gøre
men hverken forhandler eller importør kunne give noget svar på hvorfor det var sådan. Og det er heller ikke noget de vil eftermontere, så derfor har jeg fået de 7.500 i kompensation i stedet.
Er sku bare stadig røv irriteret over det, for nu står jeg selv med regningen hvis det skal eftermonteres
Og så er det da også endnu mere øv at høre, at du har lygtevaskere på din Highline, når nu du også har læderkabinen
Det giver slet ikke mening i min optik!!