Hej Rix...RIX skrev:hvad undervogn er der sat i???
lige en ting der undre mig når man ser de ic så er der alu i den ene ende og ikke begge???
var det mig ville jeg få malet de 2 tryk rør over motoren (jeg er til det anonyme look)også få lakeret kaliberene
i samme farve som bilen.
hvad er grunden til at spjældet til udstødningen sidder der og ikke der hvor røret går på inden bagpotten
men det ser rigtig fin(man må endelig ikke tror det er en nem omgang det har taget tid)
de afdæknings plader på udstødshuset er det nogle du selv har lavet, da jeg på bileder fra golf 4 ikke har lagt mærke til dem
er der ikke normalt 6 koblingsplader i den gearkasse???
VH.
Sikke en masse spørgsmål, men svarer gerne på dem alle
Undervognen er original R32 "kører kanon godt standard, og kunden ønsker den ikke hård som en sten"
Alu enderne er lavet fordi de originale ikke passer. De originale i plastic er super, på G4 R32 BI Turbo holder de fint til over 1.4bar's ladetryk. Så grunden er kun grundet at studserne skulle vende rigtigt.
Spjældet tager luften før potten og fører det uden om for at fjerne modtrykket? Så det er akkurat som du mener det skal være? Tror bare ikke du har, misforstået billedet eller måske ikke nærstuderet det?
Varmeafdækninger af lavet hos en underleverandør til HGP ved en mand som hedder Stjepan. Kanon flot håndværk, dog var der en del tilpasning før de kunne sidder så JVK var tilfreds.
Er ikke 100% klar over om der 6 plader originalt? Jeg gav den originale gearkasse i bytte & fik i stedet en med lang gear opsætning, samt speciel kobling. Med standard gearing kører den 287km/t ved 7000omdr. Men kunden ville have en 300+km/t Golf
MVH
JVK Tuning
Jacob Vanggaard