Kan ikke åbne bagklap på G3 Variant

Besvar
Brugeravatar
Zutsko
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Kan ikke åbne bagklap på G3 Variant

Indlæg af Zutsko » 24. mar 2009, 20:27

Min bagklap vil ikke åbne.. Hvordan klarer jeg lige den? Kan ikke komme til noget indefra, og har prøvet både nøgle og fjernbetjening, intet virker. :(

Kan høre at centrallåsen bliver aktiveret i bagklappen, men der sker intet når jeg trækker i håndtaget.... :o
There is only one rule: Ducati
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
- Colin Chapman

kim
Nyt medlem
Geografisk region: Sverige - (syd)
Geografisk sted: Sverige

Re: Kan ikke åbne bagklap på G3 Variant

Indlæg af kim » 24. mar 2009, 20:30

Hvis du kan komme til indover bagsædet, så sidder der en skrue i grebet i bagklappen, så flår du den beklædning af (sidder med nogle clips) så kan du komme til låsepalen, som du lige kan rykke op i, voila så åbner den ;0)
"Having a 10 second jap car, is like jumping out off the closet, in the begining it´s a suprise, but in the end you are still gay"

Brugeravatar
Zutsko
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland

Indlæg af Zutsko » 24. mar 2009, 20:47

Oki, troede der sad flere skruer... Pu ha, frygtede at skulle gå amok - det må prøves i morgen. Takker.... :mrgreen:
There is only one rule: Ducati
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
- Colin Chapman

kim
Nyt medlem
Geografisk region: Sverige - (syd)
Geografisk sted: Sverige

Indlæg af kim » 24. mar 2009, 20:51

Zutsko skrev:Oki, troede der sad flere skruer... Pu ha, frygtede at skulle gå amok - det må prøves i morgen. Takker.... :mrgreen:
Det burde der ikke gøre, der sad ihvertfald kun den ene på de jeg har prøvet at skrue på ;) held og lykke med det hehe
"Having a 10 second jap car, is like jumping out off the closet, in the begining it´s a suprise, but in the end you are still gay"

Besvar

Tilbage til "Karosseri"