Kan høre at centrallåsen bliver aktiveret i bagklappen, men der sker intet når jeg trækker i håndtaget....
Kan ikke åbne bagklap på G3 Variant
- Zutsko
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Kan ikke åbne bagklap på G3 Variant
Min bagklap vil ikke åbne.. Hvordan klarer jeg lige den? Kan ikke komme til noget indefra, og har prøvet både nøgle og fjernbetjening, intet virker.
Kan høre at centrallåsen bliver aktiveret i bagklappen, men der sker intet når jeg trækker i håndtaget....
There is only one rule: Ducati
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
- Colin Chapman
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
- Colin Chapman
-
kim
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Geografisk sted: Sverige
Re: Kan ikke åbne bagklap på G3 Variant
Hvis du kan komme til indover bagsædet, så sidder der en skrue i grebet i bagklappen, så flår du den beklædning af (sidder med nogle clips) så kan du komme til låsepalen, som du lige kan rykke op i, voila så åbner den ;0)
"Having a 10 second jap car, is like jumping out off the closet, in the begining it´s a suprise, but in the end you are still gay"
- Zutsko
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
Oki, troede der sad flere skruer... Pu ha, frygtede at skulle gå amok - det må prøves i morgen. Takker.... 
There is only one rule: Ducati
- Colin Chapman
- Colin Chapman
-
kim
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Geografisk sted: Sverige
Det burde der ikke gøre, der sad ihvertfald kun den ene på de jeg har prøvet at skrue påZutsko skrev:Oki, troede der sad flere skruer... Pu ha, frygtede at skulle gå amok - det må prøves i morgen. Takker....
"Having a 10 second jap car, is like jumping out off the closet, in the begining it´s a suprise, but in the end you are still gay"