Ja du burde måske købe en lottokuponclaussor skrev:Det kan jeg godt se. Men hvad så med lånebilen jeg har der gør det samme. Jeg skal godt nok være uheldig så. Måske jeg skulle købe en lynlotto med den promille jeg åbenbart rammer :pGranTurismo skrev:Hvis der eksempelvis er problemer med nogle af de sensorer jeg har nævnt herover fra leverandørens side, så mener jeg ikke at man kan udelukke det som en mulig fejlkilde.claussor skrev: Min fik opdateret software i forår sommer 2015 hvor problemerne startede, det kan være du ikke kører på den nyeste. Men hvem ved - det er ikke sikkert. Jeg kan kun fortælle at VW selv siger til mig de mener det er software der skyld i det. Og netop det faktum at min har fået en spritny gearkasse i november - og det ikke kurererede det, så er der ikke meget tilbage udover software.
Hvis der f.eks. er fejl på hver 10. sensor så vil der statistisk være ca 1% chance for at din nye gearkasse vil have samme fejl som den gamle.
Jeg har kørt DQ200 i hhv. Polo 1,2 TSI 90, Polo 1,2 TSI 105, Polo 1,2 TSI 110, Golf 1,4 TSI ACT 150, Ibiza 1,0 TSI 110 og selvfølgelig min egen Polo 1,4 TSI ACT 150. Der er ingen af dem som har haft det pågældende problem.