Cosy'Low'Slow - Budget Golf 1 - D. 09-10 Update

Denne kategori er KUN for jeres egne STORE projekter – Styling, opbygninger, tuning, kitcar ol.
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Brugeravatar
LilleArne
Nyt medlem
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Cosy'Low'Slow - Budget Golf 1 Update: LEDNING ROD og fælge!

Indlæg af LilleArne » 22. jul 2009, 17:09

Hov kiggede lige hele tråden igennem, der er ikke nogen canyon metallic..
Tilgengæld er der et farvekort, med farvekoder på de farver man kunne få dem i, i 75.. :D

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem
Has thanked: 0

Indlæg af Panda » 22. jul 2009, 22:07

LilleArne skrev:Hov kiggede lige hele tråden igennem, der er ikke nogen canyon metallic..
Tilgengæld er der et farvekort, med farvekoder på de farver man kunne få dem i, i 75.. :D
Du har ret, men det sidste skema er der sådan et kort med ja, de billeder med farvevalg hvor canyon metallic indegår. Meget nysgerrig angående den farve!
LilleArne skrev:Sorry, sådan er jeg bare med folks forventninger... :shock:

Lur evt. denne tråd, det er en har fundet på et andet forum, hvor folk har lagt billeder op af deres MK1:

http://forums.motivemag.com/zerothread? ... d=58579097

Something u like???
mm.. denne! Som dog måske ligner malaga red a la canyon?

Billede

Og denne her er GODT NOK sprød!

Billede

Hmm her er dakota beige lidt lignende mexico IGEN!

Billede

Taupe metallic er da også flot

Billede

Men fandt da skema og sådan samt the 152 farveskema på originale vogne. Fedt.

DOG - Denne vender konstant tilbage til mig. All black med få chrome/alu detajler. ÅRH. (BIG_D, jeg ved godt du syntes det er en "kedelig farve", men forhelvede det er mums!)

Billede

Brugeravatar
Hurtig
Nyt medlem
Geografisk region: København

Indlæg af Hurtig » 23. jul 2009, 12:17

Kaffebrun eller Audi sølv efter min mening.

Hælder mest til kaffebrun og så med clean cremefarvet motorrum med sort eller guldfarvet motor.

Og så det svedigste lysebrune/cognacfarvede læderinteriør :D

Bliver fedt at se hvordan projektet skrider frem ..

Og så lige thumbs op for de eneste rigtige fælge til en G1 - RONAL TURBO !!! 8-)

... Og så lige Schmidt th-line, Smoor og BBS RM ... men eller ...
Current garage:
2015 Audi A3 Limousine 2.0 TDI 150 HK Ambition.
1982 Volkswagen Golf Mk. 1 "Tintop" - 1,5L JB + 2x40mm Solex
Tidligere biler
2008 Audi S3 8P 265 HK Quattro - Solar Orange - APR Stage 1
2008 Seat Leon 2.0 TFSI FR DSG - Eftermonteret: RNS310 navigation, Bluetooth Premium, PDC sensorer, bakkamera. 270 HK / 400+ NM.
2010 Seat Leon Cupra R 265 HK - Cupra R læderkabine, 19" Cupra R fælge, OPS-sensorer for og bag, RNS310 og ALT i udstyr.

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 23. jul 2009, 17:52

Hurtig skrev:Kaffebrun eller Audi sølv efter min mening.

Hælder mest til kaffebrun og så med clean cremefarvet motorrum med sort eller guldfarvet motor.

Og så det svedigste lysebrune/cognacfarvede læderinteriør :D

Bliver fedt at se hvordan projektet skrider frem ..

Og så lige thumbs op for de eneste rigtige fælge til en G1 - RONAL TURBO !!! 8-)

... Og så lige Schmidt th-line, Smoor og BBS RM ... men eller ...
Hehe yeah Kaffebrun ville være lækkert! Men det med clean motorrum osv kommer nok noget senere. Mit dellæder interiør skal gerne passe med den farve jeg skal til at male vognen i. Så må lige se på sagen.
Men igen all black, kofanger, grill, everything undtagen de Ronaller. Den kører i tankerne.

Og ilm med fælgene :D

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 23. jul 2009, 18:04

Lige nu kedelig igang med at rette op, pudse, male, se efter ujævnheder og slibe ned igen, spartle, pudse, rette op :shock:

Lidt stemningsbilleder:
Billede
Billede
Jep jeg bruger metoden, male og se, slibe, spartle male og se. Virker bedst for mig. Så den er ikke færdig på billedet.

Men dagens STORE nyhed. Har nu fået skåret farve valget ned til disse farver. Et er at de er på computeren og bliver måske forvrænget via computerskærmen, men det var nogle "farveprøver" fra min kammerat. Og bestiller et af dem på søndag og ser hvordan den er IRL.

Billede

Men hvilken :S

Brugeravatar
LilleArne
Nyt medlem
Kontakt:

Re: Cosy'Low'Slow - Budget Golf 1 Update: Det der med at vælge!

Indlæg af LilleArne » 24. jul 2009, 09:48

Holder stadig på den Beige...

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 24. jul 2009, 12:12

LilleArne skrev:Holder stadig på den Beige...
Sjovt:
Jeg skal ud og se en beige farve prøve idag. Hvis den er flot så tager jeg faktisk den da den er "på tilbud".

Brugeravatar
MøLLeR
Helt nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Randers

Indlæg af MøLLeR » 24. jul 2009, 16:14

Hej Panda

Fint projekt du har gang i her. 3M laver sådan noget pulver i stærke farver, til at strø på spartlede områder.

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=hrhds#/page12/

Det virker rigtig godt og maleren bliver glad for at du bruger det istedet for maling. Bare et tip. :)

/Henrik
Audi A4 2.0 TDi Avant S-line.

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 24. jul 2009, 21:40

MøLLeR skrev:Hej Panda

Fint projekt du har gang i her. 3M laver sådan noget pulver i stærke farver, til at strø på spartlede områder.

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=hrhds#/page12/

Det virker rigtig godt og maleren bliver glad for at du bruger det istedet for maling. Bare et tip. :)

/Henrik
Cool, jamen hvad hedder det? Mine baggårdsskills er ikke vant til hightech løsninger. For den linker til et helt katalog.

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem
Geografisk sted: 2860 Søborg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Indlæg af Big-_-D » 25. jul 2009, 13:51

Jeg syntes du skal vælge den du syntes bedst om... men vil dog lige nævne at det ikke er svært at finde billeder af SUPER sweet rides, næsten ligegyldig farven, du har derfor fuldstændig ret i at den sorte der er i vinkel!!

Jeg syntes bare det er lidt for kedeligt, ikke at en sort bil er noget skidt - de kan også være fede, men jeg har lyst til mere farve :) Du kan jo bare se Pendler er stadig blå og hvid hahaha men den ender i en blå også må vi se...

Glæder mig meget til at se hvad farve du ender i og hvordan den kommer til at stå - den bliver nice næsten lige meget hvad!!!

Big D
VW Golf IV 2,8 V6 4motion SOLGT
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT
VW Golf III 1,8 cl "The Pendler" TOTALSKADET
VW Golf II 1,8 16v GTI - To Be Decided

Projekt-tråd på Low-Budget-Ringtool

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 25. jul 2009, 15:56

Big-_-D skrev:Jeg syntes du skal vælge den du syntes bedst om... men vil dog lige nævne at det ikke er svært at finde billeder af SUPER sweet rides, næsten ligegyldig farven, du har derfor fuldstændig ret i at den sorte der er i vinkel!!

Jeg syntes bare det er lidt for kedeligt, ikke at en sort bil er noget skidt - de kan også være fede, men jeg har lyst til mere farve :) Du kan jo bare se Pendler er stadig blå og hvid hahaha men den ender i en blå også må vi se...

Glæder mig meget til at se hvad farve du ender i og hvordan den kommer til at stå - den bliver nice næsten lige meget hvad!!!

Big D
Selvfølgelig vælger jeg den jeg bedst kan lide, men altid rart med ideer og input!
Har været ude og se på den Beige og Beige bliver det IKKE. Kaffebrunnen står højst på listen (nr 3 ovenfra).
Så nu må vi sgu se ja hvad det bliver til og tak for opbakningen :D

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 30. jul 2009, 21:23

Der var små bobler på fronten af klappen, måske pga små stenslag osv. Det skulle da lige ordnes.

Billede

Også, der var 2 små pletter på størrelse med 25øre og 5krone. Måtte også lige ordnes.

Billede

Billede

NU - Det helt STORE! Enten bliver min bil en kæmpe lort! Ellers bliver det meget pænt. Eller bare en kæmpe lort!

Billede

Bestilt er bestilt, nu må vi se i næste uge hvad min maler kammerat siger når den står lakeret.

Brugeravatar
Hurtig
Nyt medlem

Re: Cosy'Low'Slow - Budget Golf 1 Rename: Lorten!

Indlæg af Hurtig » 30. jul 2009, 23:01

Bliver MAX lækker :D

Glæder mig til at følge projektet - husk at dokumentere med rigelige mængder billeder ..
Current garage:
2015 Audi A3 Limousine 2.0 TDI 150 HK Ambition.
1982 Volkswagen Golf Mk. 1 "Tintop" - 1,5L JB + 2x40mm Solex
Tidligere biler
2008 Audi S3 8P 265 HK Quattro - Solar Orange - APR Stage 1
2008 Seat Leon 2.0 TFSI FR DSG - Eftermonteret: RNS310 navigation, Bluetooth Premium, PDC sensorer, bakkamera. 270 HK / 400+ NM.
2010 Seat Leon Cupra R 265 HK - Cupra R læderkabine, 19" Cupra R fælge, OPS-sensorer for og bag, RNS310 og ALT i udstyr.

toldbod
Nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Been thanked: 10 times

Indlæg af toldbod » 31. jul 2009, 07:07

Ser godt ud!! Brun er en fed farve! Endte det med en orginal farve?

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 31. jul 2009, 10:43

en kæmpe lort... ja måske... men den bliver fandme nice!!!

Den skal bare være så blank som den kan blive så bliver den monster nice!!!

Glæder mig meget til at se hvad det ender med... (godt du gik væk fra sort hehe)

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
chace
Nyt medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Geografisk sted: Charlottenlund

Indlæg af chace » 2. aug 2009, 14:19

Aiii nu får jeg helt lyst til chokomilkshake fra McD .. :lol: .. Nå spøg til side.. Fedt du har fået valgt farve, er også en af dem der glæder sig meget til at følge dette projekt tiil dørs.. Billeder billeder, når den er malet.. :D ;)

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 3. aug 2009, 13:16

Hurtig skrev:Bliver MAX lækker :D

Glæder mig til at følge projektet - husk at dokumentere med rigelige mængder billeder ..
Yessir, skal nok tage lidt flere billeder af forløbet end før. Tak for requesten og interessen!
toldbod skrev:Ser godt ud!! Brun er en fed farve! Endte det med en orginal farve?
Den ligger MEGET TÆT op ad den originale farve, mexico brun. Jeg bestilte den en anelse lysere grundet højde for scanner, computer, farvefald i kataloget.
Big-_-D skrev:en kæmpe lort... ja måske... men den bliver fandme nice!!!

Den skal bare være så blank som den kan blive så bliver den monster nice!!!

Glæder mig meget til at se hvad det ender med... (godt du gik væk fra sort hehe)

Big D
Oh yes, jeg må lige se på det. Klarlak er normalt bare ikke mig, men nu må vi se og ja jeg gik sgu væk fra sort hehe. Men forhelvede Beige var grimt. Jeg kunne slet ikke se det for mig!
chace skrev:Aiii nu får jeg helt lyst til chokomilkshake fra McD .. :lol: .. Nå spøg til side.. Fedt du har fået valgt farve, er også en af dem der glæder sig meget til at følge dette projekt tiil dørs.. Billeder billeder, når den er malet.. :D ;)
Jeg tænkte på kloak eller chokomilkshake også :D :lol: ! Men jo tak for interessen og requesten også. Nu må vi se hvad der sker.

MEN :(
Svejseapparatet er gået i stykker :( Håndtaget er dødt. Grrr. :twisted: Mangler bare en lille ting at få lavet.

Brugeravatar
Morten TDI
Nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Danmark / Nordjylland

Indlæg af Morten TDI » 25. sep 2009, 09:50

Sket mere med vognen? :)
Audi A6 4B TDI Avant 130hk 6g.
Vw Lupo 3L 2003
Golf 1 1975 swallowtail sorte plader
Golf 1 Cab Projekt

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 4. okt 2009, 18:22

Morten TDI skrev:Sket mere med vognen? :)
Ja jeg har ikke rigtig lagt noget updates, mest grundet så folk fik alt på en gang. Bilen fik rettet op, lavet de sidste ting, der blev lavet rigtig mange små ting på den hen af vejen indtil det der bare ikke måtte ske, for nu er alt bare gået i stå.

Lånte selvfølgelig bilen ud til konen en uges tid, en af dagene sker det så. Varmelampen blinker rød, grundet lidt for slap rem. Hun ignorere det og svaret til det er "troede det var sprinkler væsken". Hun kører så i alt 30km til hvor så stempler og hele lortet sætter sig. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Ja jeg ved at remmen blev løs, ikke hendes skyld men forhelvede!! SÅ STOPPER MAN!

Nu har den fået skiftet motor, men intet kører som det skal. Justering pis med gearkassen grundet konverteringen til 5 gear. Mangler en masse motorjustering. Den nye kobling til den nye motor tager ikke fat. Som om man kører med koblingen trådt halvt ned. Alt samlet hos en rigtig mekaniker. 7000kr for en død nyrenoveret motor i sommers. Død. Nu er der brugt 8000kr på ny motor fra hugger med tilhørende dele.

Hvis der er en der har 100% styr på JR VW Diesel motorer og gearkasse, må de meget gerne melde til.

Det her sænker hele projektet, det ødelægger min lyst og bilen bruges også som pendler bil. Så lige nu ser det fuldstændig sort ud.

Brugeravatar
Bonden
Medlem
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Østerbro
Been thanked: 1 time

Re: Cosy'Low'Slow - Budget Golf 1 - Mon det snart er slut!

Indlæg af Bonden » 4. okt 2009, 19:08

Fanme dyrt for den motor! Købte en 1,8 RP motor fra sverige for 3200, der kun havde gået 97.000km. Med garanti og det hele. Kan lige finde ud af hvad firmaet hed hvis det er?
1997 Audi A4 1.8T Quattro
2013 MB E220 CDI
2013 Seat Leon 1,6 TDi ecomotive

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 5. okt 2009, 08:27

Bonden skrev:Fanme dyrt for den motor! Købte en 1,8 RP motor fra sverige for 3200, der kun havde gået 97.000km. Med garanti og det hele. Kan lige finde ud af hvad firmaet hed hvis det er?
Jeg gav kun 2000kr for motor og gearkasse også med 6 måneder reklamation. Den havde sikkert kørt 1500 gange rundt om jorden så brugte den gamle gearkasse også fordi ophæng ikke passede på. Det var mere starter, kobling, alle pakninger, vandpumpe, tandremssæt, omløberhjul, gløderør og diverse. Så løb det hele sgu op.

Men kan da være at hvis det ikke kører som det skal man skal forhøre om det firma :)

Brugeravatar
G1-manden
Medlem
Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen

Indlæg af G1-manden » 5. okt 2009, 15:33

Det var da en noget træls situation!! Op med humøret!! Ved gamle biler til kvinder skal man tage højde for ekstra mange ting.
Justering pis med gearkassen grundet konverteringen til 5 gear.
Der er flere dele, der er forskellige i gearskiftet. Hvis det skal køre ordentligt, vil jeg anbefale at udskifte til de rigtige dele. Det kan køre med 4-trins delene, men rigtig godt bliver det aldrig.

MVH
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.

1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.

Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 6. okt 2009, 14:56

G1-manden skrev:Det var da en noget træls situation!! Op med humøret!! Ved gamle biler til kvinder skal man tage højde for ekstra mange ting.
Justering pis med gearkassen grundet konverteringen til 5 gear.
Der er flere dele, der er forskellige i gearskiftet. Hvis det skal køre ordentligt, vil jeg anbefale at udskifte til de rigtige dele. Det kan køre med 4-trins delene, men rigtig godt bliver det aldrig.

MVH
Det er den samme gearkasse og har altid haft 5 gear i min tid, skulle bare i hak modsat af bakgear.

Men det er lidt sværer at få justeret, fordi jeg har svært ved netop at fange 5 gear.

Ja suk, jeg skal op på hesten igen, det bare irriterende, da bilen skulle have været til maler i denne uge :( Samt fået lidt undervognsnask, så jeg i det mindste har en "lukket" bil til vinter. Ja lige nu kommer den også til at køre til vinter. Sådan som det ser ud lige nu hvertfald.

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 9. okt 2009, 13:45

Nå bilen er nu færdig - Igen. På den negative måde. Den nye motor ordnet hos min mekaniker kører overhovedet ikke optimalt. Der blev sjusket alt for meget iflg mine øjne for en færdig motor. Lang historie. Men nu er den helt død.

Så nu træder jeg selv til med mine indkørsels evner og får ordnet den motor. Jeg stoler på ingen mere :D
Vel på den måde lærer jeg vel også mest. Motor indmad er simpelthen min dårligste side :) - Har altid fået folk til at lave det.

Husk essensen og dens sjæl:
Igen er dette en bil der er min "lærebil". Bilen der overhovedet ikke når nogle som helst højder i sidste ende. Men det er mit amatør projekt og mit hygge projekt. Det er en bil som jeg ikke gider ofre tusinde på, men jeg elsker bilens charme, så den kommer bare til at være pendleren og min bedste ven. The er bare min Cosy'low'slow budget Golf. Husk det når i kigger på bilen :)

Så nu skal den bare ikke køre mere. Jeg har 3 ugers ferie, nu bliver den for alvor klodset op, skilt ad, lavet motor osv - Endnu en gang.

Punkter før den er færdig:

Motordelen:

1. Motor koger:
skal tjekket køler, vandpumpe, termostat igennem.

2. Motor går ujævn, starter ikke, kører ikke
Må tjekke pumpe, finde en der har styr på pumpe justering, kan lufte ud, da jeg kan se luft i systemet. Måske gløderør. Den jeg frygter mest da motor tikker er forkert sat tandrem.

3.
Gearkassen og kobling
Mangler 5 gear, ingen trækkraft (nok motor eller kobling der ikke kobler fuldstændig til)

Resten:

- Slibe og grunde
- Rette op
- Lave rust hul i inderskærme på lighter størrelse
- Skifte og cleane bagklap
- Lille rust hul i reservebrønden
- Hjemme undervognsnask
- Nusse, pusse, sjæl og kærlighed OMG!

Ses på le flip side.

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Re: Cosy'Low'Slow - Budget Golf 1 - D. 09-10 Update

Indlæg af Panda » 9. okt 2009, 14:13

Fotos!

Kommentar:Jeps ser blev der sgu strippet bagenden
Billede

Kommentar: another one
Billede

Kommentar: To tilpasset bukket plader
Billede

Kommentar: Flere billeder
Billede

Kommentar: Forfriskninger - Og nye IKKE tonet lygter!
Billede

Kommentar: De gamle lygter - Ad de var tonede :?:
Billede

Kommentar: Svejst og spartlet
Billede

Billede

Kommentar: Poly spartel
Billede

Kommentar: Løb tør af AL maling selvfølgelig.
Billede

Billede

Kommentar: Opsedasse.
Billede

Kommentar: Skive design
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Kommentar: Så kom den ind hos min kammerat der ville skifte motor - Den kører dog stadig ikke :(
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Kommentar: Rust, Rust og mere Rust!
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Kommentar: Så blev den damp renset og slebet lidt og grundet. Jo for komplet nyt ledningnet og diverse ting så var og er lidt ligeglad. Fik lige bestilt noget hammerlak i samme farve som bilens farve!
Billede

Billede

Billede
Kommentar: Så kom den brune hammerlak på. Havde lidt til overs så fronten fik også lige for at give indtryk. Det hele skal slibes ned når den skal til maler
Billede

Billede

Billede

Kommentar: Flot af en hammerlak udendørs. It's a keeper.
Billede

Billede

Billede

Billede

Kommentar: Ud med gamle og ind med den anden. Mehn det viser sig intet af det duer. Vi må starte forfra igen :D :evil:
Billede

Brugeravatar
G1-manden
Medlem
Geografisk sted: Tilbage i hjemstavnen

Indlæg af G1-manden » 9. okt 2009, 15:28

Hej!!

Du er da slemt forfulgt af uheld!!!

Jeg håber, at det snart vender for dig!!!

MV og medfølende H
Tynder ud i projekterne - Tiden går, desværre, for hurtigt.

1976 1,1ltr. Dansk bil fra ny, tre ejere undertegnede inklusive. Mange sjove detaljer fra de tidlige årgange. Svejsearbejde må påregnes.

Tynder ud i lageret på løsdele. Send PB hvis du mangler et eller andet.

Brugeravatar
Big-_-D
Medlem

Indlæg af Big-_-D » 30. okt 2009, 15:38

hva så hvordan går projektet? gået helt istå eller hvor er vi henne?

Big D
VW Golf IV 1,8 20v SOLGT

Brugeravatar
klyffer
Helt nyt medlem
Geografisk sted: Hvidovre

Indlæg af klyffer » 30. okt 2009, 17:42

fedt projekt.... stærkt gået du selv laver det meste....
Håber du gennemfører det selv om du er hårdt ramt pt... :-)

/Klyf

Brugeravatar
LilleArne
Nyt medlem
Kontakt:

Indlæg af LilleArne » 19. nov 2009, 13:55

Fy fy Panda, har set du har projektet til salg på BG!
Hvad skal det nu til for???

Brugeravatar
Panda
Nyt medlem

Indlæg af Panda » 29. nov 2009, 02:00

G1-manden skrev:Hej!!

Du er da slemt forfulgt af uheld!!!

Jeg håber, at det snart vender for dig!!!

MV og medfølende H
Det er gået i stå desværre, jeg er ved at bygge et lille vinterskur til den da jeg desværre ikke har tiden :(
Big-_-D skrev:hva så hvordan går projektet? gået helt istå eller hvor er vi henne?

Big D
I'am so sorry, læs øverste.
klyffer skrev:fedt projekt.... stærkt gået du selv laver det meste....
Håber du gennemfører det selv om du er hårdt ramt pt... :-)

/Klyf
Jo tak, jeg vil også gerne! Læs evt videre :)
LilleArne skrev:Fy fy Panda, har set du har projektet til salg på BG!
Hvad skal det nu til for???
Ja jeg ved det godt, det er også kun last things to do. Læs også at det er også KUN hvis den rigtige kommer :). Men det er primært fordi vi pludselig fik tilbudt en ejerlejlighed, hvor jeg slog til, en anden bil trillede med ind til mig under samme lejlighed, så lille golfine står trist og venter på sit vinterhi. Problemet er bare jeg slet ikke har tid for tiden. Enten bliver den gemt til forår, men det også bare kedeligt den bare står og står. Pengene kunne man bruge osv osv. Noget helt helt andet er at jeg er studerende, og ikke så heldige som jer andre i visse situationer :)

Jeg vil følge op. Og jeg er fandme ked af hvis den bliver solgt. Men moneter er ikke uendelige.

Besvar

Tilbage til "Store projekter"