Hej igen....
Min er fra feb. 2007, den har kun kørt 45000 km. Har altid været min "realistiske" drømme bil, og købte den ret impulsivt af en kammeret, som fik den tilbudt til en god pris, da han blev ansat i et nyt firma. Han kørte i den ca. 3 måneder, inden han købte en anden hverdags bmw, samt en Lotus Elise til sjov. Jeg havde før en BW 120i, som han tog i bytte og solgte videre.
Har en lille datter på 1,5 år og hun ryger bagi, når kæresten ruller afsted til hverdag. Har selv en firma bil, så kører kun i den i weekenden og til sjov og ballade.
Alle syntes jeg var idiot at købe en coupe som familevogn, men det fungere fint. Købte en BRIO sport barne vogn, som er ret lille og kompakt og den kan stables ind helt bagerst i bagagerummet, og så er der stadig plads til tasker osv.
Kører som sagt lidt track day, og synes det er fedt af have en så alsidig bil, som både er til at holde ud i hverdagen, og som kan tæskes rundt på en bane.
Den er sort metal, med sort sportskabine- el/ memory i sæderne (ekstraudstyr), stort klima(ekstra udstyr), xenon(standard i 335i),BMW professional audio anlæg m 2xsub(standard i 335i) samt m-doppelspeiche 225 19" originale bmw fælge. M-multirat fik jeg flyttet over fra min 120i.
Har manuelt gear, hvilket jeg sværger til, specielt når man kører bane - vil selv bestemme, hvad gear jeg kører i, og specielt i nedgearing er automat helt håb løst.
Desuden har motoren så meget bundtræk, at man rent faktisk kan kører næsten uden gear skift. Den trækker godt helt fra ca. 1000 o/min, så glem det morfar gear.
Eneste minus jeg har er at min kobling allerede begynder at glide, og skal have den skiftet (koster ca. 15 K), men det er nok lidt selvforskyldt, med for meget broadside kørsel og ræs.......
Jeg giver 10000 K i forsikring og vægtafgift er 5 K, så det er ikke fuldstændig vanvittigt for 306 HK.
Håber du blev lidt klogere?