Det virker helt klart som om der kun sker noget fordi Berner kommer ind over, og det går viralt.
Ikke kønt ... !
Nej - det er sgu direkte klamt! Jeg havde IKKE gået med til en anden bil fra den forhandler...

Fdm kan intet, har spurt efter juridisk hjælp 2 gange, begge gange, har svaret været, prøv lige selv at løse det.
Helt enig. Den video der burde koste ham jobbet !
Synes heller ikke ligefrem det er tydeligt, hvad der forgår på "overfaldet"... Jeg ville som udgangspunkt også gerne have mulighed for at sige til eller fra et "interview" - inden nogen står med mobilen oppe i ansigtet på mig!Madmax skrev: ↑23. feb 2026, 15:06Jeg har ikke kommentar til videoen som sådan.
Men er det tilladt at optage video af en og lægge på youtube til alles skue (pt. over 100.00 afspilinger) af en person der tydeligt ikke har givet sammentrykke? Det nytter jo ikke at sløre ansigter når navnet styr tydeligt i baggrunden.
De blev købt af semler for et par år siden sammen med ringsted, valby osv som carholding gruppen havdeHansH skrev: Helt enig. Den video der burde koste ham jobbet !
Gud ved hvordan .... er VW Glostrup Semler ejet ?
Berner siger jo, at det var et opkald til Brøndby førerbunkeren der satte skred i tingene..
Og sløringen smutter også et par gangeMadmax skrev: ↑23. feb 2026, 15:06Jeg har ikke kommentar til videoen som sådan.
Men er det tilladt at optage video af en og lægge på youtube til alles skue (pt. over 100.00 afspilinger) af en person der tydeligt ikke har givet sammentrykke? Det nytter jo ikke at sløre ansigter når navnet står tydeligt i baggrunden.
Var det egentlig der Micki var?
Nemli og bla derfor han stoppede efter semler overtog demDikal skrev: Var det egentlig der Micki var?
De opdatere kun hvis du kommer og klager over noget.. ergo if it aint broken dont fix it.. ny sw ka medfører nye fejl.DangerDane skrev:Det er jo sørgeligt at det er sådan. Men da jeg fik optimeret min bil der fik jeg at vide at der også lå en ECU opdatering til bilen som VW IKKE havde lagt ind i forbindelse med service, som blev lagt på før optimering og tænker nu heller ikke der lige kommer en ECU opdatering mere til den indenfor det næste årti eller 2![]()
Tog så en samtale med min lokale VW forhandler og fik at vide at de som udgangspunkt IKKE opdaterede netop fordi at de har haft "problemer" med at folk er kommet med optimerede biler, som så er røget tilbage i standard i forbindelse med opdatering på værkstedet. Og det har givet nogle "kontroverser" med kunderne og det bøvl det vil de helst være foruden. Og så kan man jo synes om det hvad man vil.
Men ja følger selv Berner og det er utroligt hvad han får "fikset" som kunderne selv ikke kan komme igennem med og bare møder en mur eller bliver fodret af med BS. At de danske forhandlere overhovedet kan og vil stå ved det.
2021 Skoda Enyaq iV 80
2020 Yamaha Ténéré 700
2003 VW Beetle Cabriolet 2.0
2019 Skoda Kodiaq Style 1.5 TSI DSG
2020 Skoda Fabia Fl 1,0 MPI 60
Altså hvilken opførsel? Det lille håndgemæng med kameraet, den underliggende trussel mod at tage Berner med, eller det faktum at de helt bevist har syltet kundens garantisag til masser af besvær og potentielt mange tusinde kroner for den stakkels køber?
Og VW stempler jo principielt jo begge ting som OK, ved ikke at gøre nogetakaup skrev: ↑26. feb 2026, 22:24Altså hvilken opførsel? Det lille håndgemæng med kameraet, den underliggende trussel mod at tage Berner med, eller det faktum at de helt bevist har syltet kundens garantisag til masser af besvær og potentielt mange tusinde kroner for den stakkels køber?
Synes næsten det sidste er det værste![]()
Det er også dér jeg får lidt gevind i panden.
Ikke nødvendigvis. Vi hører nok bare ikke hvis:HansH skrev: Hvis han fortsætter i sin funktion hos VW Glostrup, så må det betyde at de billiger hans håndtering af denne kundesag.