Tak til Jvk, og tak til Dennis J for leveringen

Ja men watcher ligger også lige i hælene på dig, men er vokset fra alt det spartel og glasfiberkim skrev:Heye Brixxx, det er noget af et kompliment når man ser hvad der ellers er af fede projekter herindeBrixxx skrev:Jeg vil godt kårer det til det fedeste projekt ever herinde på vag![]()
Det lyder så gemmemført og lækkert![]()
Håber sanrt at der kommer en update med en masse billeder og info, som man kan side og nyde i ro og fred !
Glæder mig til video af bilen og mon ikke man for den at se et sted live engang...hehe, men tak
![]()
Så snart jeg har den i min besiddelse igen kommer der masser af billeder fra når vi samler den, og der kommer rig mulighed for at se den til div. events rundt omkring når den engang er køreklar
PM sendt.kim skrev:Heye Andy, tak og ilm![]()
jeg har ihvertfald bagbroen, bærearme osv. liggende i overskud fra den af hvis det var noget ? men du kan bare smide en pm hvis det er
kim skrev:Synes det fra TT´eren er et af de fedeste, derforLisberg skrev:Det eneste minus ved dit projekt er, at du har købt TT instrumentbordSynes det kunne være 100x federe hvis du havde fået fat i et Golf 4 (fx R32) eller V6 4motion'en.... Mere stil over det (set med mine øjne)
![]()
Også skal det jo også passe, TT farve, TT tankdæksel, TT instrumentbord og måske et sæt poleret TT hjul til gadekørsel
Det er smag og behag men vil heller kører i Renes bil hvis man skulle tage syd på en dag end i kims ! For der er ikke gulvtæppe/isolering mod lyd og kun 2 forsæder osv...Lisberg skrev:Brixx: Synes nu der er MEGET mere klasse over det Kim har gang i her, end det watcher laver. Det er kun showcar og intet andet. Den her kan jo bruges til noget og ikke bare stå og glo på en udstilling
Skal ikke lige umiddelbart handle nye hjule, men du må gerne sende en pb med billeder og pris evt.g3stwagon skrev:sådan et sæt har jeg liggende hvis du mangler
kim skrev:Synes det fra TT´eren er et af de fedeste, derforLisberg skrev:Det eneste minus ved dit projekt er, at du har købt TT instrumentbordSynes det kunne være 100x federe hvis du havde fået fat i et Golf 4 (fx R32) eller V6 4motion'en.... Mere stil over det (set med mine øjne)
![]()
Også skal det jo også passe, TT farve, TT tankdæksel, TT instrumentbord og måske et sæt poleret TT hjul til gadekørsel
Det finder vi bare ud af, kan du ikk smide dit nummer i en pm, tror jeg har fået smidt det udLisberg skrev:Brixxx: Kan du have ret iMen tvivler på at hensigten er kør-selv ferie i watcher's bil eller kim's
Kim: Sig til hvis jeg skal kigge forbi når du har fået bilen igenVil da VILDT gerne se hvordan det ser ud
tvivler jeg meget på han gørjakethemoss skrev:Tør jeg skrive her at du har bilen med den 19 Juni i år ved Åbent hus hos BN Autoteknik i Ølstykke, som er fra 10 til 16, hvis der er nogen der vil se nærmere på den
jeg skrev ikke at den kunne køreLisberg skrev:tvivler jeg meget på han gørjakethemoss skrev:Tør jeg skrive her at du har bilen med den 19 Juni i år ved Åbent hus hos BN Autoteknik i Ølstykke, som er fra 10 til 16, hvis der er nogen der vil se nærmere på denHan har ikke fået den fra maleren af endnu
Der er jo lang tid tilLisberg skrev:tvivler jeg meget på han gørjakethemoss skrev:Tør jeg skrive her at du har bilen med den 19 Juni i år ved Åbent hus hos BN Autoteknik i Ølstykke, som er fra 10 til 16, hvis der er nogen der vil se nærmere på denHan har ikke fået den fra maleren af endnu
Tak takBrochen skrev:Super fedt du går så maget op i det og ligge alle de penge i gammel golf 3 men man kan nu ikke sammenlige dig og Watcher men vist det skulle være så skulle det være Watcher´s touareg med din golf efter også ned og kigger på nogen racebane
En vr6 turbo er nu os sjovt legetøj det kan man nok ikke løbe frakim skrev:Tak takBrochen skrev:Super fedt du går så maget op i det og ligge alle de penge i gammel golf 3 men man kan nu ikke sammenlige dig og Watcher men vist det skulle være så skulle det være Watcher´s touareg med din golf efter også ned og kigger på nogen racebaneNej det er vist ikke samme type byggeri, så de kan ikke helt sammenlignes, synes selv watcher bygger de ondeste biler, var ved at dreje hovedet af led første gang jeg så hans sorte a6 komme kørende
Men gider heller ikke for meget skørter osv. mere, så nu skal det bare gå stærkt istedet
men ja det kunne være et fedt vogntræk hehe, men når den skal på bane, så kører den selv dertil
Tylleren skrev:Jeg elsker det her projekt....
Han er lidt forsigtig med at komme med en dato, men havde håbet på næste weekend, har taget en uges ferie for lang tid siden så jeg kunne gå og samle, men tror ikke rigtigt det kommer til at gå sådan desværreBrixxx skrev:Har du spurgt ham hvor lang tid der vil gå før den er færdig ?
Lisberg skrev:Du må bare ned og hive den joint ud af munden på ham så han kan komme igangHan må da være ulidelig doven siden det kan tage såååå lang tid
De er fine nok de cult der, men vil hellere have de org.Brixxx skrev:Ved godt du gerne vil have originalt look, men hvorfor ikke vælge noget http://www.cult-society.net/ kofangere, de sku fede nok![]()
Men det ser fint ud kim, men det var ikke mange billeder vi fik der![]()
Giver han den gummihud inden han maler og hvad med skærmkasserne for de også gummi ?
Hvilken maler bruger du ?