Vr6 turbo 4motion - 585 HK/670 NM 1,65 Bar - Lille video!

Denne kategori er KUN for jeres egne STORE projekter – Styling, opbygninger, tuning, kitcar ol.
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Besvar
kim
Nyt medlem
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sverige
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Vr6 turbo 4motion

Indlæg af kim » 5. apr 2010, 16:01

Lige lidt nye stumper, spærrene til for og bag, fx600 koblingen og sp shortrunner indsugning :P

Billede

Billede

Billede

Tak til Jvk, og tak til Dennis J for leveringen ;)
"Having a 10 second jap car, is like jumping out off the closet, in the begining it´s a suprise, but in the end you are still gay"

Brugeravatar
Andy
Medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: Kolding
Has thanked: 11 times
Been thanked: 120 times

Indlæg af Andy » 5. apr 2010, 16:47

Hej Kim

Jeg følger også spændt med i dit projekt, det er jo vildt lækkert at nogen har tiden og pladsen til sådan en omgang og dejligt at du gider lægge det herind så vi kan nyde det sammen med dig.

Jeg vil høre dig om om du i forbindelse med 4motion ombygningen har bærearme mv. tiloverst fra Syncro'en i bag?
2021 Audi e-tron GT
2023 Mercedes C300e
2012 Porsche 911 Carrera 3,4L

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 5. apr 2010, 18:23

Heye Andy, tak og ilm ;)

jeg har ihvertfald bagbroen, bærearme osv. liggende i overskud fra den af hvis det var noget ? men du kan bare smide en pm hvis det er :)
"Having a 10 second jap car, is like jumping out off the closet, in the begining it´s a suprise, but in the end you are still gay"

Brugeravatar
Brixxx
Nyt medlem
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: Tune

Indlæg af Brixxx » 5. apr 2010, 20:18

kim skrev:
Brixxx skrev:Jeg vil godt kårer det til det fedeste projekt ever herinde på vag ;)

Det lyder så gemmemført og lækkert :)

Håber sanrt at der kommer en update med en masse billeder og info, som man kan side og nyde i ro og fred !

Glæder mig til video af bilen og mon ikke man for den at se et sted live engang...
Heye Brixxx, det er noget af et kompliment når man ser hvad der ellers er af fede projekter herinde :? hehe, men tak :D

Så snart jeg har den i min besiddelse igen kommer der masser af billeder fra når vi samler den, og der kommer rig mulighed for at se den til div. events rundt omkring når den engang er køreklar :D
Ja men watcher ligger også lige i hælene på dig, men er vokset fra alt det spartel og glasfiber ;)

Original styling og hvis man har tid til at splitte alting ad og gå fuldstændig i bund, så man faktisk står med en bedre bil end hvad fabrikken kunne levere samt mange HK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det holder og er sku stilen og det er der vist ikke nogen som ikke synes er cool 8-)

Kom så med en update KIM ! :)

Brugeravatar
Andy
Medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: Kolding
Has thanked: 11 times
Been thanked: 120 times

Indlæg af Andy » 5. apr 2010, 20:56

kim skrev:Heye Andy, tak og ilm ;)

jeg har ihvertfald bagbroen, bærearme osv. liggende i overskud fra den af hvis det var noget ? men du kan bare smide en pm hvis det er :)
PM sendt.
2021 Audi e-tron GT
2023 Mercedes C300e
2012 Porsche 911 Carrera 3,4L

Brugeravatar
Lisberg
Aktiv medlem

Indlæg af Lisberg » 9. apr 2010, 15:28

Brixx: Synes nu der er MEGET mere klasse over det Kim har gang i her, end det watcher laver :roll: . Det er kun showcar og intet andet. Den her kan jo bruges til noget og ikke bare stå og glo på en udstilling 8-)

g3stwagon
Medlem
Geografisk region: København

Indlæg af g3stwagon » 9. apr 2010, 17:04

sådan et sæt har jeg liggende hvis du mangler ;)
kim skrev:
Lisberg skrev:Det eneste minus ved dit projekt er, at du har købt TT instrumentbord :( Synes det kunne være 100x federe hvis du havde fået fat i et Golf 4 (fx R32) eller V6 4motion'en.... Mere stil over det (set med mine øjne) 8-) 8-)
Synes det fra TT´eren er et af de fedeste, derfor ;) Også skal det jo også passe, TT farve, TT tankdæksel, TT instrumentbord og måske et sæt poleret TT hjul til gadekørsel :D

Brugeravatar
Brixxx
Nyt medlem

Indlæg af Brixxx » 9. apr 2010, 18:43

Lisberg skrev:Brixx: Synes nu der er MEGET mere klasse over det Kim har gang i her, end det watcher laver :roll: . Det er kun showcar og intet andet. Den her kan jo bruges til noget og ikke bare stå og glo på en udstilling 8-)
Det er smag og behag men vil heller kører i Renes bil hvis man skulle tage syd på en dag end i kims ! For der er ikke gulvtæppe/isolering mod lyd og kun 2 forsæder osv...

Der er Renes klart mere en alm gadebil...

Kims bil vinder derimod, fordi det er så gennemført et projekt og der ikke bliver sparet på noget som helst og at den kommer til at stå som ny, når den er færdig ;)

Brugeravatar
Lisberg
Aktiv medlem

Indlæg af Lisberg » 10. apr 2010, 10:27

Brixxx: Kan du have ret i :) Men tvivler på at hensigten er kør-selv ferie i watcher's bil eller kim's :lol:

Kim: Sig til hvis jeg skal kigge forbi når du har fået bilen igen :) Vil da VILDT gerne se hvordan det ser ud :)

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 11. apr 2010, 11:23

g3stwagon skrev:sådan et sæt har jeg liggende hvis du mangler ;)
kim skrev:
Lisberg skrev:Det eneste minus ved dit projekt er, at du har købt TT instrumentbord :( Synes det kunne være 100x federe hvis du havde fået fat i et Golf 4 (fx R32) eller V6 4motion'en.... Mere stil over det (set med mine øjne) 8-) 8-)
Synes det fra TT´eren er et af de fedeste, derfor ;) Også skal det jo også passe, TT farve, TT tankdæksel, TT instrumentbord og måske et sæt poleret TT hjul til gadekørsel :D
Skal ikke lige umiddelbart handle nye hjule, men du må gerne sende en pb med billeder og pris evt. ;)

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 11. apr 2010, 11:28

Jae tror ikke lige man kan sammenlignes min og watchers, som brixxx er indepå så tror jeg en tur sydpå i min vil resultere i nyresten og nedsat hørelse, men det bliver helt sikkert er sjov tur alligevel :lol: og mit ICE består af en ipod, så det sikkert ikke så spændene hehe, vil bare gerne have en bil som folk der ikke interrese sig for biler ser, og tænker det bare en gammel golf med store hjul, og folk der ved hvad det drejer sig om, kan se hvor meget arb. der er lagt i den ;)

Også er den store drøm jo at den skal ud og jage div. supraer, porscher osv. det kan redde min dag at køre fra de japsere i en lille golf med TDI skilt bagpå :lol:

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 11. apr 2010, 11:29

Lisberg skrev:Brixxx: Kan du have ret i :) Men tvivler på at hensigten er kør-selv ferie i watcher's bil eller kim's :lol:

Kim: Sig til hvis jeg skal kigge forbi når du har fået bilen igen :) Vil da VILDT gerne se hvordan det ser ud :)
Det finder vi bare ud af, kan du ikk smide dit nummer i en pm, tror jeg har fået smidt det ud :roll:

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Indlæg af jakethemoss » 11. apr 2010, 13:02

Tør jeg skrive her at du har bilen med den 19 Juni i år ved Åbent hus hos BN Autoteknik i Ølstykke, som er fra 10 til 16, hvis der er nogen der vil se nærmere på den ;)
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Brugeravatar
Lisberg
Aktiv medlem

Indlæg af Lisberg » 12. apr 2010, 09:58

jakethemoss skrev:Tør jeg skrive her at du har bilen med den 19 Juni i år ved Åbent hus hos BN Autoteknik i Ølstykke, som er fra 10 til 16, hvis der er nogen der vil se nærmere på den ;)
tvivler jeg meget på han gør :lol: Han har ikke fået den fra maleren af endnu :(

Brochen
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Brochen » 12. apr 2010, 11:00

Super fedt du går så maget op i det og ligge alle de penge i gammel golf 3 men man kan nu ikke sammenlige dig og Watcher men vist det skulle være så skulle det være Watcher´s touareg med din golf efter også ned og kigger på nogen racebane :D

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Indlæg af jakethemoss » 12. apr 2010, 19:11

Lisberg skrev:
jakethemoss skrev:Tør jeg skrive her at du har bilen med den 19 Juni i år ved Åbent hus hos BN Autoteknik i Ølstykke, som er fra 10 til 16, hvis der er nogen der vil se nærmere på den ;)
tvivler jeg meget på han gør :lol: Han har ikke fået den fra maleren af endnu :(
jeg skrev ikke at den kunne køre :lol:
kunne være der var nogen der ville se a work in progress :mrgreen:
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 13. apr 2010, 20:01

Lisberg skrev:
Der er jo lang tid til :D Men den skal nok komme, så må det bare blive på en trailer hehe

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 13. apr 2010, 20:04

Brochen skrev:Super fedt du går så maget op i det og ligge alle de penge i gammel golf 3 men man kan nu ikke sammenlige dig og Watcher men vist det skulle være så skulle det være Watcher´s touareg med din golf efter også ned og kigger på nogen racebane :D
Tak tak :) Nej det er vist ikke samme type byggeri, så de kan ikke helt sammenlignes, synes selv watcher bygger de ondeste biler, var ved at dreje hovedet af led første gang jeg så hans sorte a6 komme kørende :lol: Men gider heller ikke for meget skørter osv. mere, så nu skal det bare gå stærkt istedet :D men ja det kunne være et fedt vogntræk hehe, men når den skal på bane, så kører den selv dertil ;)

Brochen
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Brochen » 16. apr 2010, 21:01

kim skrev:
Brochen skrev:Super fedt du går så maget op i det og ligge alle de penge i gammel golf 3 men man kan nu ikke sammenlige dig og Watcher men vist det skulle være så skulle det være Watcher´s touareg med din golf efter også ned og kigger på nogen racebane :D
Tak tak :) Nej det er vist ikke samme type byggeri, så de kan ikke helt sammenlignes, synes selv watcher bygger de ondeste biler, var ved at dreje hovedet af led første gang jeg så hans sorte a6 komme kørende :lol: Men gider heller ikke for meget skørter osv. mere, så nu skal det bare gå stærkt istedet :D men ja det kunne være et fedt vogntræk hehe, men når den skal på bane, så kører den selv dertil ;)
En vr6 turbo er nu os sjovt legetøj det kan man nok ikke løbe fra

Tylleren
Medlem
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Ikke så langt fra Aalborg
Has thanked: 7 times

Indlæg af Tylleren » 16. apr 2010, 21:32

Jeg elsker det her projekt....

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 18. apr 2010, 13:29

Tylleren skrev:Jeg elsker det her projekt....
:D Tak hehe, ville bare håbe den snart kom fra maleren af :s

Brugeravatar
Brixxx
Nyt medlem

Indlæg af Brixxx » 18. apr 2010, 20:33

Har du spurgt ham hvor lang tid der vil gå før den er færdig ?

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 20. apr 2010, 18:57

Brixxx skrev:Har du spurgt ham hvor lang tid der vil gå før den er færdig ?
Han er lidt forsigtig med at komme med en dato, men havde håbet på næste weekend, har taget en uges ferie for lang tid siden så jeg kunne gå og samle, men tror ikke rigtigt det kommer til at gå sådan desværre :(

Brugeravatar
Lisberg
Aktiv medlem

Indlæg af Lisberg » 27. apr 2010, 07:34

Du må bare ned og hive den joint ud af munden på ham så han kan komme igang :lol: Han må da være ulidelig doven siden det kan tage såååå lang tid ;)

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 27. apr 2010, 11:28

Lisberg skrev:Du må bare ned og hive den joint ud af munden på ham så han kan komme igang :lol: Han må da være ulidelig doven siden det kan tage såååå lang tid ;)

Hehe tror sku ikke han er doven, der er bare meget arbejde i det, også skal den jo gerne stå som en luder i en gadedør :D men skal derop om nogle timer, så smider jeg lig nogle pics senere ;)

Brugeravatar
Lisberg
Aktiv medlem

Indlæg af Lisberg » 27. apr 2010, 16:25

super :D så smid billeder op asap. Er spændt på at se hvordan det ser ud indtil videre. ;) Husk nu at skriv når du får den hjem, så kigger jeg forbi 8-) 8-) :P

Brugeravatar
Brixxx
Nyt medlem

Indlæg af Brixxx » 27. apr 2010, 22:03

Vi venter kim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :roll: ;)

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 28. apr 2010, 08:32

Rolig rolig :D der er lige lidt her hehe

Billede

Billede

Billede

Også skal jeg lige have Jacob overtalt til at sælge mig denne her :mrgreen:

Billede

Men det bliver til Gt40 turbo, og vandinterforkøler ihvertfald :)

Brugeravatar
Brixxx
Nyt medlem

Indlæg af Brixxx » 28. apr 2010, 09:05

Ved godt du gerne vil have originalt look, men hvorfor ikke vælge noget http://www.cult-society.net/ kofangere, de sku fede nok :)

Men det ser fint ud kim, men det var ikke mange billeder vi fik der 8-)

Giver han den gummihud inden han maler og hvad med skærmkasserne for de også gummi ?

Hvilken maler bruger du ?

kim
Nyt medlem

Indlæg af kim » 28. apr 2010, 09:26

Brixxx skrev:Ved godt du gerne vil have originalt look, men hvorfor ikke vælge noget http://www.cult-society.net/ kofangere, de sku fede nok :)

Men det ser fint ud kim, men det var ikke mange billeder vi fik der 8-)

Giver han den gummihud inden han maler og hvad med skærmkasserne for de også gummi ?

Hvilken maler bruger du ?
De er fine nok de cult der, men vil hellere have de org. :)

Ang. maleren, så efter sandblæsning blev den grundet, så har den fået gummihud i hele bunden, skærme osv. så er den malet med elastisk lak de samme steder og i motorrummet, så er den lakkeret nimbus grå indeni, og de har grundet den første gang udvendigt, de mangler bare at få justeret forkofangeren før den er 100% klar til den sidste maling, mellemslibning osv. :)

Ja er lidt nærig med de billeder :D ej der var ikke så meget at tage billeder af som den holdte der hehe, men kommer snart fra når den er malet helt ;) Ved ikke helt om han vil have sit navn ud her, men skriv en pm hvis det er :)

Besvar

Tilbage til "Store projekter"