er der ikke råd til monster bremser ja så har jeg et bud et sæt fra en cupra R mener det er 328 *32 med brembo 4 stemplet kalibere (tykelsen er jeg ikke helt sikker på);)
det er helt sikkert et bedre sæt en r32 bremserne som vejer alt for meget
VH:
Er fuldstændig enig med dig. Men der sidder jo 312 mm sportsskiver og greenstuff klodser i den nu, så burde det være nok i første omgang. Den bliver også godkendt med de bremsere, så må der jo være noget om at de ikke er alt for små.RIX skrev:der er bare det ved det at med så meget motor kraft er undervogn og bremser bare noget vigtigere end ved en alm chip tuning,der sker pludselig endel når gassen rammer gulvet![]()
er der ikke råd til monster bremser ja så har jeg et bud et sæt fra en cupra R mener det er 328 *32 med brembo 4 stemplet kalibere (tykelsen er jeg ikke helt sikker på);)
det er helt sikkert et bedre sæt en r32 bremserne som vejer alt for meget![]()
VH:
Bestemt. Den skal prøves på 402 meter i år, men afhængig af hvornår den står helt klar, får jeg jo også en del tid til at nå at køre lidt i den. Har kun haft bilen på plader i ca 3 uger, så har ikke engang fået lov til at lære 4motion at kendeLisberg skrev:Går vel også ud fra du skal lære bilen at kende lidt inden den skal rives på baneReid skrev:Kan sagtens følge dig, og har godt tænkt tanken. Men den gamle undervognen var død, og skulle bruge en ny. Det var lidt en streg i regningen,men kan godt se hvor projektet bærer hen ad, så valgte at spare lidt på undervognen i den her omgang, så er jeg sikker på at jeg ikke skal "nøjes" nogle steder mht motoren.Watcher@CarTrends.dk skrev:fedt projekt, men jeg kan altså ik lige lure ideen i du laver en bil til "race" og så knalder du en FK gewind på ? det svare til den blir kørt ind på Vpower, men du vil hellere køre 92??forstår godt du vil kaste pengene efter motoren i første omgang. Thumps up for projektet! lækker vogn + motor
![]()
How much how much?Reid skrev:
Det skal iøvrigt siges at den kan godkendes til ca 435 hk, så den får ikke mere end det. Men nu må vi se hvordan det går. Man er i hvetfald ikke i tvivl når man har for små bremsere på.
Du har helt ret. Men det kommer lidt an på hvad pengekassen siger når jeg er færdig med motoren. Nu må vi se hvad det løber iRIX skrev:jamen er det så ikke bedre og få den godtkendt første gaang med større bremser,en og skal betale afgift 2 gange???
dejligt du ikke tog det som jeg ville disse projektet for det var det bestemt ikke,jeg er jo også en af dem der er meget glad for de 6 benet i små biler(har selv haft 3 vr6éren,den ene en syncro,den ene var med 3,0 fra england,syncro med oettinger 210hk sæt)
har stadig til gode og prøve en trykladet vr,skulle jeg have en igen blev det enten en 97 syncro,eller en 97 forhjulstrukken så man kunne prøve at få spær i gearkassen,men dog med kompressor da det mere er mig![]()
VH:
Hold da kæft. Det er da også en seriøs slags kompressor så.RIX skrev:i england er det men skal du op på den effekt du vil er det nok nemmest med turbo selvom de laver rotrex sæt til 550hk på r32 der over![]()
VH:
+1RIX skrev:for at gå lidt en anden vej en alle andre så mal rør og de andre ting sort også sorte slanger,så anonymt som muligt,istedet for selvom det er jvk der er ind over kan det hurtigt se ud af meget når alt bare blinker når hjelmen er åben![]()
jeg er snat en gammel mand på 35 så jeg er til det anonyme sorry er nok i undertal nu![]()
VH:
Har også købt den gennem hamclausuhansen skrev:spændende projekthvis det er den på billede 3, sammen med mellem lægs pladen, du kalder "fætter" tror jeg nu også du kan købe sådan en hos JVK
Har også overvejet at male det hele sort. Vil ihvertfald ikke have alle de blå silicone slanger, det er lidt for meget banjoRIX skrev:for at gå lidt en anden vej en alle andre så mal rør og de andre ting sort også sorte slanger,så anonymt som muligt,istedet for selvom det er jvk der er ind over kan det hurtigt se ud af meget når alt bare blinker når hjelmen er åben![]()
jeg er snat en gammel mand på 35 så jeg er til det anonyme sorry er nok i undertal nu![]()
VH:
Ja, det må siges ikke at være så heldigt:)mtech skrev:syns det meget sjovt at selveste hgp har designet det manifold forkert i sin tidat lave runner kompensation på en motor der har det kompenseret i knasterne er sku da go humor..
anyway så lad mig gi dig et godt råd hvis det er hgp kopien,så tilpas hullerne i manifoldet til topstykket..det passer meget skidt..
jeg er også helt sikkert med på holdet med det anonyme look,sort ser meget mere oem ud.
Ja, det er også en mulighed. Måske i mat sort. Det kunne måske faktisk godt komme til at se rimelig råt ud.clausuhansen skrev:Evt. send tryk rør ud og få givet dem, et oventligt lag pulver lak, så ligner det næsten plastik ,det er super stærkt, og ser skide godt ud
Jeg syntes også mat sort ser rigtig godt ud:)Reid skrev:Ja, det er også en mulighed. Måske i mat sort. Det kunne måske faktisk godt komme til at se rimelig råt ud.clausuhansen skrev:Evt. send tryk rør ud og få givet dem, et oventligt lag pulver lak, så ligner det næsten plastik ,det er super stærkt, og ser skide godt ud

Ja, det er faktisk ikke helt tosset. Det ser meget originalt ud. Men har overvejet om man skal prøve 2 anonyme farver, for at det hele ikke bare bliver sort. Fx matsort og grå?S3-T skrev:Jeg syntes også mat sort ser rigtig godt ud:)Reid skrev:Ja, det er også en mulighed. Måske i mat sort. Det kunne måske faktisk godt komme til at se rimelig råt ud.clausuhansen skrev:Evt. send tryk rør ud og få givet dem, et oventligt lag pulver lak, så ligner det næsten plastik ,det er super stærkt, og ser skide godt ud
Tog lige et lille eksempel:

Det er også sådan noget i den retning jeg har forestillet mig. Det ser faktisk rigtig godt ud. Simpeltmtech skrev:vil du ud i grå,er den som søren har brugt på ventildæksel og indsugningsmanifold ret fin..
Fedt. Hvilken kværn?Cralle skrev:Er absolut også tilhænger af det anonyme look, min golf skal have samme tur og vil med mine 22 år ikke kalde mig gammel