- Har en Touran (12/03, mod04) 1,9 TDI.
- Får lavet rustcheck ifb med et alm service
- Undervogn omfattet at 100% kulance
- Bagklap skal skiftes 70% kulance
Aftaler den skal laves uge 41, ringer ugen før og forklare at vi skal på ferie uge 42 så spørger om de kan love at den er færdig. Det er intet problem får jeg af vide - ellers for jeg en lånebil UB. Bilen bliver ikke færdig og jeg får uden problemer en Skoda Superb Combi, super fin service.
Skal så hente bilen idag, da vi er hjemme fra ferie igen og den nu er færdig.
Kommer derud og kigger lige på bilen inden jeg går ind. Ser så at det absolut ikke ligener klappen er skiftet da der i kanten ved ruden slet ikke er malet ordentligt ind til glasset og der er osse maling på vinduet pga dårlig afdækning. det viser sig så at klappen IKKE er skiftet med sandblæst og malet op igen - dog uden at ruden er pillet ud. De kan godt se det er noget sjusk og vil lave det om - jeg kører hjem i lånebilen igen.
Men hvorfor har de pludseligt repareret klappen i stedet for at skifte den?? de har flere gange sagt at der var 70% kulance på udskiftning at klappen...?? er sgu lidt træt at det...
Har efterfølgende ringet til dem og spurgt ind til det - ham jeg har snakket med tidligere har selvfølgeligt ferie....
Ville i ikke holde dem fast på en ny klap når det er bevilliget fra importør/fabrik - godt nok kun med 70% kulance??
Har stadig lånebil og der er ingen km begrænsning på - så hvad det angår ingen problemer...