Kaim Autohaus i Leck
-
Audifil
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Kaim Autohaus i Leck
Hej
Jeg havde min Audi A6 til service hos Kaim Autohaus d. 10.5. Bilen blev afleveret kl. 8:30 om morgen og kunne afhentes kl. 12. Da jeg skulle hente den var servicen lavet men fik at vide at da de efterfølgende skulle prøvekøre bilen tabte den fart og til sidst kunne de ikke starte bilen. De havde så lavet en "kompressionstest"(tryktest?) som viste at den havde tabt alt kompression uden at de kunne finde årsagen til dette. Så måtte jeg have en låne/lejebil Audi A1 som jeg kørte hjem til Danmark i. De lovede at ringe ligeså snart de havde fundet fejlen. Det tog lidt tid inden fejlen blev fundet, nemlig d. 16.5 og de forklarede mig over Tlf. hvad fejlen var men desværre pga. mit dårlig tysk så kunne jeg ikke forstå det men de sagde at bilen var klar d. 17.5 og vi aftalte at jeg skulle hente den d. 18.5.
Tidlig lør.morgen d. 18.5 kørte jeg afsted i låne/lejebilen men efter få km kom der et par gule advarselslamper på instrumentbordet på lånebilen og jeg måtte vende tilbage. Kontaktede dem så pr. mail og Tlf. og spurgte om jeg skulle køre bilen til nærmeste værksted i Danmark men aftalen blev at de selv ville komme tirs. d. 21.5 og hente låne/lejebilen og samtidig aflevere min Audi A6 på hjemmeadressen. Som sagt så gjort. Og den samlede regning lød på:
Den samlede pris=pris på selve servicen som der var aftalt på forhånd, dvs. de tog intet for fejlfinding og reparation af fejlen, låne/lejebilen(formentlig fordi bilen har mobilitetsservice) eller transport af min bil til Danmark. Og serviceprisen lå på ca. 2/3 af prisen i DK.
Det synes jeg er 100% i orden. Der er ikke mange værkstedet her i DK der har samme serviceniveau.
Så trods de uheldige omstændigheder og besværligheder så har det ikke afskrækket mig og jeg regner med at bruge stedet igen næste gang bilen skal til service.
Kaim Autohaus fortjener denne positive omtale.
Jeg havde min Audi A6 til service hos Kaim Autohaus d. 10.5. Bilen blev afleveret kl. 8:30 om morgen og kunne afhentes kl. 12. Da jeg skulle hente den var servicen lavet men fik at vide at da de efterfølgende skulle prøvekøre bilen tabte den fart og til sidst kunne de ikke starte bilen. De havde så lavet en "kompressionstest"(tryktest?) som viste at den havde tabt alt kompression uden at de kunne finde årsagen til dette. Så måtte jeg have en låne/lejebil Audi A1 som jeg kørte hjem til Danmark i. De lovede at ringe ligeså snart de havde fundet fejlen. Det tog lidt tid inden fejlen blev fundet, nemlig d. 16.5 og de forklarede mig over Tlf. hvad fejlen var men desværre pga. mit dårlig tysk så kunne jeg ikke forstå det men de sagde at bilen var klar d. 17.5 og vi aftalte at jeg skulle hente den d. 18.5.
Tidlig lør.morgen d. 18.5 kørte jeg afsted i låne/lejebilen men efter få km kom der et par gule advarselslamper på instrumentbordet på lånebilen og jeg måtte vende tilbage. Kontaktede dem så pr. mail og Tlf. og spurgte om jeg skulle køre bilen til nærmeste værksted i Danmark men aftalen blev at de selv ville komme tirs. d. 21.5 og hente låne/lejebilen og samtidig aflevere min Audi A6 på hjemmeadressen. Som sagt så gjort. Og den samlede regning lød på:
Den samlede pris=pris på selve servicen som der var aftalt på forhånd, dvs. de tog intet for fejlfinding og reparation af fejlen, låne/lejebilen(formentlig fordi bilen har mobilitetsservice) eller transport af min bil til Danmark. Og serviceprisen lå på ca. 2/3 af prisen i DK.
Det synes jeg er 100% i orden. Der er ikke mange værkstedet her i DK der har samme serviceniveau.
Så trods de uheldige omstændigheder og besværligheder så har det ikke afskrækket mig og jeg regner med at bruge stedet igen næste gang bilen skal til service.
-
Jony
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Odense
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 19 times
-
Audifil
- Helt nyt medlem
Re: Kaim Autohaus i Leck
Pointen i min historie er den gode service ikke så meget i hvad selve servicen koste men det kan du da få. Pris for service 3058 kr..Jony skrev:Skulle der være en pris at finde i det indlæg et sted!?![]()
Jony
-
Jony
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Odense
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 19 times
Nu var det din egen formulering
der ledte mine tanker hen på noget du havde glemt at få med!Og den samlede regning lød på:
Den samlede pris=
- jansom
- Meget aktiv medlem
- Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
- Has thanked: 2889 times
- Been thanked: 1060 times
Hvad var fejlen på din bil så?
-No one is more hated than he who speaks the truth-
- Martin1986
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Herning
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 150 times
-
Audifil
- Helt nyt medlem
Her mailet til dem om de på skrift kan oplyse hvad fejlen var(er selv nysgerrig) men de har ikke besvaret mailen endnu.jansom skrev:Hvad var fejlen på din bil så?
-
superbeszzz
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Solrød Strand
- Has thanked: 377 times
- Been thanked: 693 times
Jeg har brugt dem et par gange til service eftersyn. Fantastisk god service og gode priser.
Herrebil: 2024 Mercedes EQS 450+
Ged: 2024 Pinarello F, Zwift ride
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Mercedes EQE AMG 53, BMW X5 e45, Porsche Taycan Cross Turismo, 2 x Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE
Ged: 2024 Pinarello F, Zwift ride
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Mercedes EQE AMG 53, BMW X5 e45, Porsche Taycan Cross Turismo, 2 x Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE
-
MSK
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Holbæk
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Godt at høre, jeg har været hos AZF og det var det værste service jeg nogen sinde har fået, og kommer der aldrig mereAudifil skrev:Hej
Mvh. Michael
Cupra Leon 310
Cupra Leon 310
- Fanoe
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 39 times
God service du har fået, men vil lige advare imod at køre i Danmark i en tysk indregistreret bil. Har vedhæftet en artikel fra FDM, det er spørgsmålet fra BMW-fyren som omhandler det.
Jacob F.
-
Audifil
- Helt nyt medlem
Jeg har de foregående 2 gange haft bilen til service hos Kath Autohaus i Flensborg og har også været tilfreds med det men da jeg skulle bestille tid hos dem denne gang var de meget ærlige og sagde at de pr. jan. 2013 ikke længere var autoriserede Audi-værksted og så valgte jeg Kaim Autohaus som også tidligere har fået god omtale i dette forum og deres service lever jo fuldt op til det.superbeszzz skrev:Jeg har brugt dem et par gange til service eftersyn. Fantastisk god service og gode priser.
-
Audifil
- Helt nyt medlem
Det blev jeg hurtigt klar over så det meste af tiden stod lånebilen derhjemme. Det kunne værkstedet selvfølgelig havde gjort mig opmærksomt på men hvad var alternativet? At de kunne køre mig til grænsen og så kunne jeg leje en dansk indregistreret lejebil for egen regning. Set i bakspejlet kunne jeg godt leve med at det var lidt ulovligt.Fanoe skrev:God service du har fået, men vil lige advare imod at køre i Danmark i en tysk indregistreret bil. Har vedhæftet en artikel fra FDM, det er spørgsmålet fra BMW-fyren som omhandler det.