Kaim Autohaus i Leck

Besvar
Audifil
Helt nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Kaim Autohaus i Leck

Indlæg af Audifil » 26. maj 2013, 10:33

Hej
Jeg havde min Audi A6 til service hos Kaim Autohaus d. 10.5. Bilen blev afleveret kl. 8:30 om morgen og kunne afhentes kl. 12. Da jeg skulle hente den var servicen lavet men fik at vide at da de efterfølgende skulle prøvekøre bilen tabte den fart og til sidst kunne de ikke starte bilen. De havde så lavet en "kompressionstest"(tryktest?) som viste at den havde tabt alt kompression uden at de kunne finde årsagen til dette. Så måtte jeg have en låne/lejebil Audi A1 som jeg kørte hjem til Danmark i. De lovede at ringe ligeså snart de havde fundet fejlen. Det tog lidt tid inden fejlen blev fundet, nemlig d. 16.5 og de forklarede mig over Tlf. hvad fejlen var men desværre pga. mit dårlig tysk så kunne jeg ikke forstå det men de sagde at bilen var klar d. 17.5 og vi aftalte at jeg skulle hente den d. 18.5.
Tidlig lør.morgen d. 18.5 kørte jeg afsted i låne/lejebilen men efter få km kom der et par gule advarselslamper på instrumentbordet på lånebilen og jeg måtte vende tilbage. Kontaktede dem så pr. mail og Tlf. og spurgte om jeg skulle køre bilen til nærmeste værksted i Danmark men aftalen blev at de selv ville komme tirs. d. 21.5 og hente låne/lejebilen og samtidig aflevere min Audi A6 på hjemmeadressen. Som sagt så gjort. Og den samlede regning lød på:
Den samlede pris=pris på selve servicen som der var aftalt på forhånd, dvs. de tog intet for fejlfinding og reparation af fejlen, låne/lejebilen(formentlig fordi bilen har mobilitetsservice) eller transport af min bil til Danmark. Og serviceprisen lå på ca. 2/3 af prisen i DK.
Det synes jeg er 100% i orden. Der er ikke mange værkstedet her i DK der har samme serviceniveau.
Så trods de uheldige omstændigheder og besværligheder så har det ikke afskrækket mig og jeg regner med at bruge stedet igen næste gang bilen skal til service.
Kaim Autohaus fortjener denne positive omtale.

Jony
Nyt medlem
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Re: Kaim Autohaus i Leck

Indlæg af Jony » 26. maj 2013, 10:55

Skulle der være en pris at finde i det indlæg et sted!? :D

Jony
(2021-) 2021 Skoda Octavia iV Style PlusBillede
(2018-2021) 2018 VW Arteon Elegance Business 1.5 TSI DSG7 Billede
(2014-2018) 2011 Skoda Octavia Elegance Combi 1.4TSI DSG7 Billede

Audifil
Helt nyt medlem

Indlæg af Audifil » 26. maj 2013, 11:12

Jony skrev:Skulle der være en pris at finde i det indlæg et sted!? :D

Jony
Pointen i min historie er den gode service ikke så meget i hvad selve servicen koste men det kan du da få. Pris for service 3058 kr..

Jony
Nyt medlem
Geografisk region: Fyn
Geografisk sted: Odense
Has thanked: 5 times
Been thanked: 19 times

Indlæg af Jony » 26. maj 2013, 12:53

Nu var det din egen formulering
Og den samlede regning lød på:
Den samlede pris=
der ledte mine tanker hen på noget du havde glemt at få med!
(2021-) 2021 Skoda Octavia iV Style PlusBillede
(2018-2021) 2018 VW Arteon Elegance Business 1.5 TSI DSG7 Billede
(2014-2018) 2011 Skoda Octavia Elegance Combi 1.4TSI DSG7 Billede

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2889 times
Been thanked: 1060 times

Indlæg af jansom » 26. maj 2013, 12:58

Hvad var fejlen på din bil så?
-No one is more hated than he who speaks the truth-

Brugeravatar
Martin1986
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Herning
Has thanked: 41 times
Been thanked: 150 times

Indlæg af Martin1986 » 26. maj 2013, 13:01

Vildt de fejlfinder og udbedre fejlen gratis. Det er god stil :)

Audifil
Helt nyt medlem

Indlæg af Audifil » 26. maj 2013, 16:34

jansom skrev:Hvad var fejlen på din bil så?
Her mailet til dem om de på skrift kan oplyse hvad fejlen var(er selv nysgerrig) men de har ikke besvaret mailen endnu.

superbeszzz
Aktiv medlem
Geografisk region: København
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 377 times
Been thanked: 693 times

Indlæg af superbeszzz » 26. maj 2013, 18:20

Jeg har brugt dem et par gange til service eftersyn. Fantastisk god service og gode priser.
Herrebil: 2024 Mercedes EQS 450+
Ged: 2024 Pinarello F, Zwift ride
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Mercedes EQE AMG 53, BMW X5 e45, Porsche Taycan Cross Turismo, 2 x Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

MSK
Nyt medlem
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: Holbæk
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Indlæg af MSK » 26. maj 2013, 18:33

Audifil skrev:Hej
Jeg havde min Audi A6 til service hos Kaim Autohaus d. 10.5. Bilen blev afleveret kl. 8:30 om morgen og kunne afhentes kl. 12. Da jeg skulle hente den var servicen lavet men fik at vide at da de efterfølgende skulle prøvekøre bilen tabte den fart og til sidst kunne de ikke starte bilen. De havde så lavet en "kompressionstest"(tryktest?) som viste at den havde tabt alt kompression uden at de kunne finde årsagen til dette. Så måtte jeg have en låne/lejebil Audi A1 som jeg kørte hjem til Danmark i. De lovede at ringe ligeså snart de havde fundet fejlen. Det tog lidt tid inden fejlen blev fundet, nemlig d. 16.5 og de forklarede mig over Tlf. hvad fejlen var men desværre pga. mit dårlig tysk så kunne jeg ikke forstå det men de sagde at bilen var klar d. 17.5 og vi aftalte at jeg skulle hente den d. 18.5.
Tidlig lør.morgen d. 18.5 kørte jeg afsted i låne/lejebilen men efter få km kom der et par gule advarselslamper på instrumentbordet på lånebilen og jeg måtte vende tilbage. Kontaktede dem så pr. mail og Tlf. og spurgte om jeg skulle køre bilen til nærmeste værksted i Danmark men aftalen blev at de selv ville komme tirs. d. 21.5 og hente låne/lejebilen og samtidig aflevere min Audi A6 på hjemmeadressen. Som sagt så gjort. Og den samlede regning lød på:
Den samlede pris=pris på selve servicen som der var aftalt på forhånd, dvs. de tog intet for fejlfinding og reparation af fejlen, låne/lejebilen(formentlig fordi bilen har mobilitetsservice) eller transport af min bil til Danmark. Og serviceprisen lå på ca. 2/3 af prisen i DK.

Det synes jeg er 100% i orden. Der er ikke mange værkstedet her i DK der har samme serviceniveau.
Så trods de uheldige omstændigheder og besværligheder så har det ikke afskrækket mig og jeg regner med at bruge stedet igen næste gang bilen skal til service.
Kaim Autohaus fortjener denne positive omtale.
Godt at høre, jeg har været hos AZF og det var det værste service jeg nogen sinde har fået, og kommer der aldrig mere
Mvh. Michael
Cupra Leon 310

Brugeravatar
Fanoe
Nyt medlem
Geografisk region: Vestjylland
Has thanked: 38 times
Been thanked: 39 times

Indlæg af Fanoe » 26. maj 2013, 18:36

God service du har fået, men vil lige advare imod at køre i Danmark i en tysk indregistreret bil. Har vedhæftet en artikel fra FDM, det er spørgsmålet fra BMW-fyren som omhandler det.
Jacob F.

Audifil
Helt nyt medlem

Indlæg af Audifil » 26. maj 2013, 18:49

superbeszzz skrev:Jeg har brugt dem et par gange til service eftersyn. Fantastisk god service og gode priser.
Jeg har de foregående 2 gange haft bilen til service hos Kath Autohaus i Flensborg og har også været tilfreds med det men da jeg skulle bestille tid hos dem denne gang var de meget ærlige og sagde at de pr. jan. 2013 ikke længere var autoriserede Audi-værksted og så valgte jeg Kaim Autohaus som også tidligere har fået god omtale i dette forum og deres service lever jo fuldt op til det.

Audifil
Helt nyt medlem

Indlæg af Audifil » 26. maj 2013, 19:01

Fanoe skrev:God service du har fået, men vil lige advare imod at køre i Danmark i en tysk indregistreret bil. Har vedhæftet en artikel fra FDM, det er spørgsmålet fra BMW-fyren som omhandler det.
Det blev jeg hurtigt klar over så det meste af tiden stod lånebilen derhjemme. Det kunne værkstedet selvfølgelig havde gjort mig opmærksomt på men hvad var alternativet? At de kunne køre mig til grænsen og så kunne jeg leje en dansk indregistreret lejebil for egen regning. Set i bakspejlet kunne jeg godt leve med at det var lidt ulovligt.

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"