20mm vs 22mm heavy duty pins er det i ser på billederne.
bemærk materialet der er lagt ekstra i bredden ved krydspinden på plejlstang.

Okay, fedt. Forgår det på autotrailer eller har du en autotransporter til det?mtech skrev:Ja jeg kører til diverse 1/4 mile events rundt omkring i europa.. Primært tyskland sverige og dk..
Utrolig spændende og følge med i. Hvis du begynder og skue efter methanol syntes jeg du skal kigge lidt efter traktortræk klassen der hedder super stock. Det er en klasse kun med Methanol. Specielt Van Der Wald fra holland. Han har lavet sit eget system, og bygger motore til folk i hele europamtech skrev:Bare på autotrailer.. Jeg gider ikke bruge lige så mange penge på et fedt vogntogn som på bilen.. Det kører bilen ikke stærkere af
Ja det bliver noget af en test for gearkasse og vinkeldrevkrumtappen er std.. Den er faktisk ikke svag .. Når blokken flexer går det ud over krumtappen .. Så fejler den .. Det typisk fejlen eller plejlstænger der giver op.. Begge ting fører til at tappen dør.. det jo nemt at gi tappen skylde når der ikke styr på det grundliggende.. Jeg har lavet en specialt stress plade der holder krumtappen så den ikke flexer.. Og ville gerne lave den til at kører methanol for at kunne fylde blokkens vandkanaler med beton .. Kun for at gøre det endnu stærkere
Jeg går selv og venter på mine stempler som DHL har besluttet sig for at køre en lidt længere tur med... så kan jeg også få begyndt mit motorprojekt igen og forhåbenligt blive færdig med en fungerende bilmtech skrev:Glæder mig til jeg har hvad der svarer til en "ny" motor igen i mine øjne Kim
Så blev stemplerne meldt færdige fra JE igårog kommer sidst i næste uge.. Så kan opsamlingen begynde
Det altid fedt når der dukker nye stumper op.. Jeg har set dit projekt.. Lækker bilkimhemm skrev:Jeg går selv og venter på mine stempler som DHL har besluttet sig for at køre en lidt længere tur med... så kan jeg også få begyndt mit motorprojekt igen og forhåbenligt blive færdig med en fungerende bilmtech skrev:Glæder mig til jeg har hvad der svarer til en "ny" motor igen i mine øjne Kim
Så blev stemplerne meldt færdige fra JE igårog kommer sidst i næste uge.. Så kan opsamlingen begynde
Det er dog intet sammenlignet med dette
Tak for de fine ordDennis 84 skrev:Super fedt projekt du har gang i her.. Har læst samtlige sider af version 1,0 på votex, og sygt lige at gøre den endnu vildere.. Du er bare for syg på den fede måde..
Det projekt med den 2,0 tfsi, er det ikke også noget vi skal se? Er nok ikke den eneste som er vild med at se dig lave noget med den motor som man selv har..